KoulutusalaMetropolia AmmattikorkeakouluKulttuurituotanto
Viitteet 21-40 / 418
-
Asiakaslähtöisesti kehitettyjä uusia ideoita Helsinki Dance Companyn yleisötyöprojekteiksi
(Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2013)Tämä opinnäytetyö kartoittaa Helsinki Dance Companyn yleisötyötä. Kartoituksen lisäksi työssä esitetään asiakaslähtöisiä kehitysehdotuksia HDC:n yleisötyöhön. Yleisötyö kasvattaa suosiotaan suomalaisella taidekentällä, ... -
Asiakasprofiilien luominen markkinointiviestinnän tueksi : Case: Zodiak – Uuden tanssin keskus
(Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2018)Tämä opinnäytetyö on tapaustutkimus, jonka tavoitteena on kasvattaa asiakasymmärrystä Zodiak – Uuden tanssin keskuksessa. Zodiak on nykytanssin tuotantokeskus ja Helsingin tanssin aluekeskus, joka on toiminut tanssin kentän ... -
Asiakasymmärrys elämyksellisyyden kehittämisen tukena : Tapaus K-Citymarket Järvenpää
(2020)Tämä opinnäytetyö on tapaustutkimus, jonka tavoitteena on tutkia elämyksellisyyttä ja kehittää asiakasymmärrystä K-Citymarket Järvenpäässä. Tapaustutkimuksen lähtökohtana toimii K-Citymarket Järvenpään tarve kehittyä ... -
Asiakasymmärrys taiteen verkkokaupan teosmyynnin tukena : Case Taiko
(2021)Tämä opinnäytetyö on tapaustutkimus, jonka tavoitteena on syventää taideverkkokauppa Taikon asiakasymmärrystä teosmyynnin tukemiseksi. Taidemarkkinoiden digitalisoituminen avaa mahdollisuuksia taiteen saavutettavuuden ... -
Asiakkaan sitouttaminen brändilähettilääksi. : tapaustutkimus Ramson & Co. Brand Ambassadors Oy:n myynninedistämispalveluiden kehittämiseksi.
(Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2013)Opinnäytetyön tavoitteena on kehittää Ramson & Co. Brand Ambassadors Oy:n myynninedistämispalveluita kartoittamalla sitouttavan markkinoinnin mukanaan tuomia mahdollisuuksia word-of-mouthin laukaisemiseksi. Opinnäytetyön ... -
Askelmerkkejä kohti hiilineutraalia näyttämötaidetta: ympäristöjohtamisen rakenteet kuntoon
(2021)Euroopan unioni on asettanut tavoitteeksi hiilineutraaliuden saavuttamisen vuoteen 2050 mennessä ja Suomen hallitus sekä Helsingin kaupunki vuoteen 2035 mennessä. Tämä opinnäytetyö on Suomen teatterit ry:n tilaama ... -
Assembly 25v : Esiselvitys asiakasprofiileista ekosysteemin kehittämisen tueksi
(Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2017)Opinnäytetyön tavoitteena on esiselvittää Assembly-pelitapahtuman tuottamia asiakasprofiileja. Käyttäen hyväksi asiakastyytyväisyyskysymyksiä. Viitekehyksenä on asiakkaiden näkökulma kolmessa eri muodossa: menneessä, ... -
Avanti! ry:n sisäisen viestinnän kehittäminen : hajautetun organisaation sisäinen viestintä
(Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2011)Opinnäytetyössäni perehdytään hajautetun organisaation sisäiseen viestintään kohdeorganisaation kautta. Tutkin asiaa nimenomaan kulttuurin näkökulmasta, jolloin pääosa viestinnästä koostuu hallinnon ja taiteilijan välisestä ... -
Benny Törnroos & Muumiorkesteri – Käy Muumilaaksoon : tv-animaation musiikin historia ja medianäkyvyys 1991-2011
(Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2011)Syyskuussa 1991 tv-animaatiosarja Muumilaakson tarinat sai ensiesityksen Ylen jakelussa. Tuona samana päivänä syntyivät maailmanlaajuiset lastenmusiikin klassikkokappaleet; Hei Muumi ja Käy Muumilaaksoon (säv./san. Pierre ... -
Bisnesmielessä meiän bändi ei kannata, mutta musiikki- ja ystävyysmielessä se kannattaa : Millaiseksi kotimaiset indie-artistit kokevat osansa musiikkiliiketoiminnassa?
(2019)Opinnäytetyö pyrki selvittämään, millaiseksi suomalaiset indie-artistit kokevat osansa musiikkiliiketoiminnassa. Indie-artisteilla tarkoitetaan tässä työssä artisteja, jotka operoivat niin sanottujen major-levy-yhtiöiden ... -
Brändi muutoksen keskellä : Kehittämiskohteena Miss Suomi -kilpailu
(Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2018)Tässä opinnäytetyössä tutkitaan Miss Suomi -kilpailun brändiä ja sen tulevaisuutta. Työ on tapaustutkimus ja sen tilaaja on Finnartist Oy, joka järjestää Miss Suomi -kilpailun. Opinnäytetyössä syvennyttiin brändin nykytilaan ... -
Brändi yhdistyksen toiminnan kehittämisen näkökulmana : Case M.A.D. Tanssimaisterit ry ja Loikka-tanssielokuvafestivaali
(Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2016)Opinnäytetyön päätutkimuskysymys on, mitkä ovat Loikka-brändin vahvuudet ja brändin ylläpitämisen asettamat vaatimukset yhdistyksen toiminnalle. Tapaustutkimuksen kohteena on M.A.D. Tanssimaisterit ry (MAD) ja Loikka-tan ... -
Brändilisensointi audiovisuaalisilla aloilla : lisensoinnin hyödyntäminen kotimaisissa elokuva- ja televisiotuotantoyrityksissä
(2021)Elokuva- ja televisioalojen brändilisensoinnin ja aineettomien oikeuksien myymisen muodossa. Televisio-ohjelmien myynti perustuu pääsääntöisesti formaattien lisensointiin. Tässä opinnäytetyössä selvitetään, miten hyvin ... -
Brändäys yhdistyksen jäsenhankinnan tukena : Case Nicehearts ry
(2020)Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää yhdistyksen jäsenhankintaa markkinoinnin ja brändäyksen kautta sekä kartoittaa yhdistyksen tunnettuutta. Päätutkimuskysymys oli: ”Miten Nicehearts ry:n jäsenhankintaa voi kehittää ... -
Case Röyhkeyskoulu
(2020)Tämän opinnäytetyön tavoitteena on analysoida Helsingin kulttuuritehdas Korjaamolla 8.10.2019 esitetyn Röyhkeyskoulun asiakaskokemusta, ja markkinoinnin kehittäminen näiden kokemusten pohjalta. Röyhkeyskoulu on tutkimuksen ... -
Development of non-language-based musical activities to support newly arrived migrant children’s musical participation in school life
(2023)This study proved that a non-language-based approach to music teaching increased the active participation and inclusion of newly arrived migrant children when comprehending instructions and joining in activities that did ... -
Digitaalinen asiakaskokemus sirkusalan toimijalle. Tapaus Circus Uusi Maailma.
(Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2014)Tämä opinnäytetyö on tapaustutkimus, jonka tavoitteena on selvittää miten nykysirkusryhmän digitaalista asiakaskokemusta voidaan kehittää niin, että sillä olisi suora merkitys kansainvälistymisen edistämiseen. Toisin sanoen, ... -
Dokumenttielokuvatuotannon jaettu johtajuus : johtamisen kehittäminen napafilms-tuotantoyhtiössä
(2023)In recent years, significant efforts have been made in the field of social responsibility within the film industry. However, surveys have identified knowledge and skill gaps, particularly in leadership and management. Small ... -
Draamaa Instagramissa – Yle @areena.stories : Instagram digitaalisen tarinankerronnan välineenä nuorille aikuisille suunnatussa sisällössä
(2021)Tämä opinnäytetyö on tapaustutkimus, jossa selvitetään, miten Instagram toimii digitaalisen tarinankerronnan välineenä nuorille aikuisille kohdennetuissa sisällöissä. Työssä selvitetään myös, mitä mahdollisuuksia Instagram ... -
Eettisen koruyrityksen brändin kirkastaminen : Tapaus Kätkökoru
(2020)Tämä opinnäytetyö on tapaustutkimus, jossa tutkitaan yrityksen brändäämistä, viestintää ja markkinointia eettisten toimintatapojen näkökulmasta. Työn tavoitteena oli luoda konkreettisia, pääosin viestintään liittyviä ...