• Arvon luominen kustomointikonseptin asiakkaille Case: Mercatus Custom Made 

      Kinnunen, Maria (2019)
      Opinnäytetyössä selvitetään, mitä Mercatus Custom Made -konseptin asiakkaat arvostavat ja millaista palvelua heille kannattaisi tarjota. Mercatus Custom Made on B2B-yrityksen, Mercatus Oy:n, kustomointipalveluihin erikoistunut ...
    • Hidastaminen kannattaa : Samuji Oy 

      Martin, Hannele (2019)
      Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli löytää yhteistyöyritys Samuji Oy:lle keinoja toimia mahdollisimman kustannustehokkaasti mallistojen tuotannon rytmin muutoksen siirtymävaiheessa. Tutkimusongelmana on tuotannon vuosirytmin ...
    • Hyvän lainattavan juhlavaatteen ominaisuudet 

      Lettenmeier, Kunigunde (2019)
      Tässä opinnäytetyössä tutkitaan hyvän lainaamojuhlavaatteen ominaisuuksia ja juhlavaatteiden merkitystä vaatelainaamon valikoimassa. Tutkimustuloksia hyödynnetään Vaaterekin juhlavaatevalikoiman kehittämiseen. Opinnäytetyön ...
    • Jatkavan mallin tuoteanalyysi ja kehitysmahdollisuudet: Case: Reima Oy 

      Rankala, Mirkku (2019)
      Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää jatkavan toiminnallisen Lanialuskerraston vahvuudet, haasteet ja kehitysmahdollisuudet Reima Oy yritykselle. Tuotteiden analyysi oli yritykselle ajankohtainen jakelukanavamuutosten ...
    • Lasten muodin muuttuvat markkinat : Case: BOGI 

      Sundell, Aleksi (2019)
      Opinnäytetyön tavoitteena on kehittää Stockmann Oyj:n oman lastenvaatemerkki BOGIn brändi-imagoa ja tuotteita vastaamaan nykykuluttajan arvoja ja odotuksia. Kehitystutkimuksen lähtökohtana oli sukupuolineutraalius ja se, ...
    • Private label -tuotekatalogin kehittäminen : Case: Pure Waste Textiles Oy 

      Ronkainen, Heidi (2019)
      Tuotekatalogi on tärkeä informaatioväylä Pure Waste Textilesin ja heidän private label -asiakkaiden välillä. Katalogin tulisi tarjota yritysasiakkaille mahdollisimman paljon tietoa tarjotusta tuotevalikoimasta ja palveluista ...
    • Sopivan koon valinta verkkokaupasta tilattaessa 

      Ojanen, Aura (2019)
      Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia kuluttajan koon valinnan prosessia ja koon valintaan liittyviä tekijöitä. Työn tavoitteena oli löytää toimeksiantajayritys Hujaus/ Viipoke Oy:lle keinoja, joilla opastaa asiakasta ...
    • Vaatetusalan yrityksen valikoiman kehittäminen : Case: Malou C Clothing Companion Oy. 

      Koskimäki, Henna (2019)
      Tämän opinnäytetyön tavoitteena on tutkia, kuinka Malou C Clothing Companionin valikoimaa voisi parantaa mahdollisimman kustannustehokkaaksi tulevia sesonkeja ajatellen. Tavoite on, että lähes jokainen tuote myytäisiin ...