Haku
Viitteet 1-10 / 14
Erätauko! : Oulun Kärppien jääkiekko-ottelutapahtuman vetovoiman kehittäminen palvelumuotoilun keinoin
(2020)
Kehittämistyössä syvennytään Oulun Kärpät -organisaation jääkiekko-ottelutapahtuman palveluihin ja niiden kehittämiseen asiakaskokemuksen kautta. Kehittämistyö on kvalitatiivinen tapaustutkimus, jonka menetelmänä on ...
Meistä on ihanaa, että teet tätä esitystä meille : Taiteilijan asiakaskokemuksen kehittäminen Kanneltalon kantaesitystuotannossa
(2020)
Kehittämistyössä käsitellään taiteilijan asiakaskokemuksen kehittämistä Kanneltalon kantaesitystuotannossa. Taiteilija on vapaan kentän esittävän taiteen ammattilainen, joka on päävastuussa kantaesityksen taiteellisesta ...
Asiakasymmärrys elämyksellisyyden kehittämisen tukena : Tapaus K-Citymarket Järvenpää
(2020)
Tämä opinnäytetyö on tapaustutkimus, jonka tavoitteena on tutkia elämyksellisyyttä ja kehittää asiakasymmärrystä K-Citymarket Järvenpäässä.
Tapaustutkimuksen lähtökohtana toimii K-Citymarket Järvenpään tarve kehittyä ...
Asiakaskokemuksen mittaaminen : KPI-mittaristo Nelonen Media Liven festivaaleille
(2021)
Tämä opinnäytetyö on konstruktiivinen tutkimus, jonka kehittämistehtävänä oli laatia konkreettinen suorituskykymittaristo asiakaskokemuksen tutkimiseen festivaaleilla. Työn tilaaja Nelonen Media Live Oy järjestää Suomessa ...
Sideways-festivaalin asiakaskokemuksen kehittäminen alueohjelman avulla
(2021)
Tämä opinnäytetyö on tapaustutkimus, joka tutkii alueohjelmasisällön kehittämistä Sideways-festivaalilla. Tavoitteena oli parantaa asiakaskokemusta Sidewaysissa alueohjelmatarjontamahdollisuuksia kartoittamalla ja ...
Taidegallerioiden potentiaalisista kävijöistä kävijöitä : case: Nuoret 2023 -näyttelyn gallerianäyttelyt
(2022)
Opinnäytetyöni on tapaustutkimus, jonka tutkimuskohteena on Nuoret 2023 -näyttelyn gallerianäyttelyt sekä Suomen Taiteilijaseuran jäsenliittojen taidegallerioiden yleisösuhde. Työn tavoitteena oli luoda konkreettisia ...
Elämyksellinen asiakaskokemus Korttelikinojen elokuvateattereissa nyt ja tulevaisuudessa
(2021)
Tämä opinnäytetyö on tapaustutkimus, jonka tavoitteena on kehittää elämyksellistä asiakaskokemusta pienissä yksityisissä elokuvateattereissa eli korttelikinoissa. Työn tilaajana toimii Korttelikinot ry, joka on pääkaupunkiseudulla ...
Asiakaskokemuksen strateginen johtaminen kulttuuripalveluissa : tapaus Helsingin kaupunki
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, miten asiakaskokemusta johdetaan kulttuuripalveluissa strategisesti. Työn tilaajana on Helsingin kaupungin kulttuurin ja vapaa-ajan toimialan viestintä- ja markkinointipalvelut. ...
Vierailupalvelun kehittäminen asiakaslähtöisesti : case Helsinki XR Center
(2023)
Tässä opinnäytetyössä kartoitetaan Helsinki XR Centerin vierailujen nykytilaa ja selvitetään, tulisiko Helsinki XR Centerin vierailuja parantaa. Työn ensisijaisena tavoitteena on muodostaa käsitys siitä, miten Helsinki XR ...
Perinteisestä makkaranpaistosta matkalle Marsiin: elämyksellisillä tapahtumilla kohti parempaa asiakaskokemusta
(2023)
Kehittämistyön pääkysymyksenä on, millä tapahtumatuotannollisilla keinoilla voidaan kehittää kokonaisvaltainen elämyspalvelukonsepti Helsingin Insinöörit HI ry:n jäsenille? Tavoitteena on suunnitella 3 erilaista ehdotusta, ...