Haku
Viitteet 1-10 / 26
Helsingin Kirjamessujen uusi aika : Digitalisoituminen tuo uusia mahdollisuuksia
(2021)
Tämän tutkimuksellisen kehittämistyön taustalla on havainto vahvasti syksyyn painottuneesta kirja-alasta. Työn päätavoitteena on löytää vastaus kysymykseen, millaisella messutapahtumalla kirja-alaa voitaisiin tuoda esille ...
Enemmän tapahtumia, vähemmän byrokratiaa Case Rantakesä 2.0 – Kaupunkilaisten aktiivisuuden lisääjänä
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on tunnistaa, miten Helsingin kaupunki voisi mahdollistaa kaupunkilaisten tuottamaa kaupunkikulttuuria ja lisätä heidän tuottamia pieniä ulkoilmatapahtumia. Tapahtumien helpompi järjestäminen, ...
Yksilöllisen tapahtumaelämyksen vahvistaminen virtuaalitapahtumissa
(2021)
Vuonna 2020 Covid-19-pandemia ajoi tapahtuma-alan muutostilanteeseen, kun fyysisten tapahtumien järjestäminen ei ollut poikkeustilanteen vuoksi mahdollista. Vuoden 2020 aikana tapahtumien toteuttamisen tärkeimmiksi ...
Yleisörakenne ja markkinointiviestintä : Case Maagikot-kiertue
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kartoittaa, millaista yleisöä Nelonen Median järjestämä Maagikot-kiertue keräsi keväällä 2020. Kiertue piti sisällään yhteensä kahdeksan esitystä seitsemässä eri kaupungissa. Kävijäkyselyn ...
Joukkuevoimistelun kansainvälisten kilpailujen päivitetty kilpailujärjestämisohje
(2020)
Tämä työ on toiminnallinen opinnäytetyö. Työn tavoitteena on päivittää kansainvälisen joukkuevoimisteluliiton IFAGG:n kansainvälisten kilpailujen järjestämisohje. Järjestämisohje kirjoitetaan englanniksi, sillä se on ...
Sponsoroinnin hyödyntäminen tapahtumamarkkinoinnissa : Case Elisa Oyj
(2021)
Tässä opinnäytetyössä selvitettiin, millä tavoin Elisa Oyj:n tapahtumamarkkinoinnissa voidaan tulevaisuudessa kehittää ja hyödyntää sponsorointia paremmin. Työn tilaaja, Elisa Oyj (jäljempänä Elisa) on suomalainen pörssiyhtiö ...
Kansainvälisen tapahtuman järjestäminen verkossa : case: Hitto Desu! -verkkotilaisuus Suomen ja Japanin luovan talouden toimijoille
(2024)
Tämän työn tavoitteena oli selvittää niitä kulttuurillisia, tuotannollisia ja viestinnällisiä tekijöitä, jotka tulee ottaa huomioon verkkotilaisuutta järjestettäessä Suomen ja Japanin luovantalouden toimijoille. Työn ...
Yleisövuorovaikutus televisiotapahtumissa
(2021)
Tämän opinnäytetyön aiheena on yleisövuorovaikutus televisiotapahtumissa. Opinnäytetyön tilaajana toimii Yle Tapahtumat.
Kehittämistyön tavoitteena on selvittää millaisin tavoin Yle Tapahtumat voi tulevaisuudessa ...
Nuorten artistien esiintymismahdollisuudet : case: Nuorten uuden musiikin ilta -tapahtuman kehittäminen
(2024)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, miten Nuorten toimintatalo Kipinässä järjestettyä Nuorten uuden musiikin ilta -tapahtumaa voisi kehittää vastaamaan paremmin siellä esiintyvien nuorten artistien tarpeita ja ...
Ammattilaistapahtuman tuotantoprosessin kehittäminen : case: Helsingin Kahviviikko
(2021)
Tämä opinnäytetyö on toimintatutkimus, jonka kehittämiskohteena on Helsingin Kahviviikon tuotantoprosessi. Työn tilaaja Helsingin Kahviviikko järjestää erikoiskahvialan tapahtumaviikkoa, joka koostuu satelliittitapahtumista ...