Haku
Viitteet 1-10 / 12
Eettisen koruyrityksen brändin kirkastaminen : Tapaus Kätkökoru
(2020)
Tämä opinnäytetyö on tapaustutkimus, jossa tutkitaan yrityksen brändäämistä, viestintää ja markkinointia eettisten toimintatapojen näkökulmasta. Työn tavoitteena oli luoda konkreettisia, pääosin viestintään liittyviä ...
Vastuullisuus ständillä : Messukeskuksen vastuullisuusohjeistus ständipaikan ostaneille yrityksille
(2020)
Tämä opinnäytetyö on konstruktiivinen kehittämistyö, jossa tutkittiin vastuullisuutta messutuotannossa ympäristönäkökulmasta. Työn tavoitteena oli tuottaa messupaikan ostaneille yrityksille vastuullisuusohjeistus, ...
Vastuullisuus kuluttajakäyttäytymiseen vaikuttavana tekijänä: Case: Kämp Garden
(2020)
Tämä opinnäytetyö on tapaustutkimus jonka tavoitteena oli selvittää kotimaisen muodin alustana toimivan Kämp Gardenin asiakkaiden kuluttajakäyttäytymistä, ja erityisesti vastuullisuuden merkitystä heidän kuluttajakäyttäytymistään ...
Vastuullisia eläinmatkailutuotteita rekikoirayrityksen hiljaiselle sesongille
(2019)
Tämä toiminnallinen opinnäytetyö keskittyy vastuulliseen eläinmatkailuun ja käynnistää tuotekehitysprosessin rekikoirayritys Kota-Huskyn hiljaiselle sesongille. Tilaajaorganisaatio on vuodesta 2007 asti Posiolla Jaksamon ...
Viestintää ja jaettua vastuuta : Maailma kylässä -festivaalin ruokapalveluiden tuotantoprosessi ympäristötyön välineenä
(2020)
Maailma kylässä -festivaalilla on kahdenlaisia asiakkaita: tapahtumassa vierailevia kuluttajia sekä palvelutuotantoon osallistuvia yhteistyökumppaneita kuten ruokamyyjiä. Opinnäytetyön tavoitteena oli kuvata Maailma kylässä ...
Tavastia Hall of Nature 2020-2021 vastuullisemman toiminnan käynnistäjänä
(2022)
Tämä opinnäytetyö on Helsingin Rock and Roll Oyn tilaama tapaustutkimus Tavastia Hall of Nature -vastuullisuushankkeen ensimmäisten vuosien osa-alueista ja niiden kehittämisestä. Työn tavoitteena on kuvata ja kehittää ...
Koukussa Kalajokeen : ympäristövastuu osana brändiarvoa
(2022)
Tämä opinnäytetyö on Kalajoen Hiekkasärkät Oy:n tilaama tapaustutkimus. Työn tavoitteena on kartoittaa tapahtuma-alustan ympäristövastuun roolia ja sen merkitystä brändi-imagoon, ja siten liiketoiminnan kasvattamiseen. Työ ...
Hyvien ja vastuullisten henkilöstökäytäntöjen vahvistaminen tapahtuma-alalla : tapauksena Red Carpetin toimintatapojen kehittäminen
(2022)
Pienten tapahtuma-alan organisaatioiden resurssit ovat usein puutteellisia. Tämä heijastuu työntekijöihin liittyvien käytäntöjen toteutukseen ja siihen, miten työntekijät kokevat organisaation ja sen työskentelytavat. ...
Kulttuurimatkailun tuottaminen kotimaan markkinoille : Kulttuurireitti Salon kaupungille
(2021)
Tässä opinnäytetyössä luotiin kulttuurireitti täydentämään Salon kaupungin reittivalikoimaa Outdooractive-alustalla. Lisäksi perehdyttiin kulttuurimatkailuun, kulttuurimatkailun vastuullisuuteen ja kestävyyteen Suomessa ...
Opas sosiaalisen median vaikuttajille vastuullisempaan vaikuttajamarkkinointiin : case: Sugar Helsinki
(2021)
Opinnäytetyö on tapaustutkimus, jonka tutkimuskohteena ovat Sugar Helsinki ja sosiaalisen median vaikuttajien vastuullisempi käyttäytyminen. Työn tavoitteena on selvittää, miten vaikuttajamarkkinointia voi tehdä vastuullisesti. ...