Haku
Viitteet 1-10 / 14
Brändäys yhdistyksen jäsenhankinnan tukena : Case Nicehearts ry
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää yhdistyksen jäsenhankintaa markkinoinnin ja brändäyksen kautta sekä kartoittaa yhdistyksen tunnettuutta. Päätutkimuskysymys oli: ”Miten Nicehearts ry:n jäsenhankintaa voi kehittää ...
Eettisen koruyrityksen brändin kirkastaminen : Tapaus Kätkökoru
(2020)
Tämä opinnäytetyö on tapaustutkimus, jossa tutkitaan yrityksen brändäämistä, viestintää ja markkinointia eettisten toimintatapojen näkökulmasta. Työn tavoitteena oli luoda konkreettisia, pääosin viestintään liittyviä ...
Mobiilisovellus ammattiliiton jäsenviestinnässä : Julkis- ja yksityisalojen toimihenkilöliitto Jyty ry:n mobiilisovelluksen tarve- ja käyttötapakartoitus viestinnän näkökulmasta.
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää Julkis- ja yksityisalojen toimihenkilöliitto Jyty ry:n jäsenten toiveet ja tarpeet mahdollisen mobiilisovelluksen osalta. Mobiilisovellus täydentäisi Jytyn jäsenviestinnän ja ...
Reaaliaikaisen 3D:n käyttö markkinoinnin ja viestinnän lähtökohtana
(2019)
Tämän opinnäytetyön aiheena on mallinnetun ja reaaliaikaisesti renderöidyn, ensisijaisesti virtuaalitodellisuutena (VR) käytettäväksi tarkoitetun, 3D-ympäristön hyödyntäminen mahdollisimman tehokkaasti sekä markkinoinnissa ...
Kuinka kävijä löytää perille? : Kulunohjaus yleisötapahtumassa
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoite on selvittää, miten tuottaa tehokasta kulunohjausta yleisötapahtumassa. Kulunohjaus on yleiskielinen termi, jonka katsotaan tarkoittavan tapahtumassa toteutuvaa kävijöiden liikkumisen ohjaamista. ...
Tulevaisuuden yleisöt : Yleisötyö markkinoinnin ja viestinnän välineenä – Case Nukketeatteri Sampo
(2019)
Yleisötyö on nykyisin tärkeä osa minkä tahansa kulttuurilaitoksen toimintaa. Kilpailu ihmisten ajasta on kiristynyt ja median kiinnostuksen herättäminen on entistä vaikeampaa pienillä resursseilla. Tämä kehittämistyö ...
Viestintää ja jaettua vastuuta : Maailma kylässä -festivaalin ruokapalveluiden tuotantoprosessi ympäristötyön välineenä
(2020)
Maailma kylässä -festivaalilla on kahdenlaisia asiakkaita: tapahtumassa vierailevia kuluttajia sekä palvelutuotantoon osallistuvia yhteistyökumppaneita kuten ruokamyyjiä. Opinnäytetyön tavoitteena oli kuvata Maailma kylässä ...
Ulkoisen viestinnän suunnitelma: Case Suomen draama- ja teatteriopetuksen liitto – FIDEA ry
(2020)
Tämä opinnäytetyö on konstruktiivinen tutkimus, jonka tavoitteena on kehittää Suomen draama- ja teatteriopetuksen liitto – FIDEA ry:n ulkoista viestintää viestintäsuunnitelman avulla. FIDEA on vuodesta 1972 asti toiminut ...
Sosiaalisen median viestintäkokonaisuuden luominen uudelle tapahtumakonseptille : kohteena podcast-alan tapahtuma Audioland
(2022)
Tässä toiminnallisessa opinnäytetyössä luotiin sosiaalinen media viestintäkokonaisuus uudelle tapahtumakonseptille Audiolandille. Opinnäytetyöraportti käsittelee sosiaalisen median suunnittelua, toteutusta ja kokonaisuuden ...
Vuorovaikutuksellista sosiaalisen median viestintää kehittämässä : case Annantalo
(2021)
Tämä opinnäytetyö on tapaustutkimus, jonka tavoite on selvittää, miten vuorovaikutusta tulisi kehittää Annantalon sosiaalisen median kanavissa. Annantalo toimii työn tilaajana. Tilaajan sosiaalisen median kanavat ovat ...