Haku
Viitteet 1-6 / 6
Lean-ajattelumallin hyödyntäminen autokorjaamon asiakaspalvelussa
(2020)
Tämä opinnäytetyö on toteutettu Autokeskus Oy Airportille. Työssä perehdytään ja käydään läpi auton huoltoprosessi kokonaisuudessaan sekä asiakkaan että korjaamon näkökulmasta. Nykyaikana hyvin yleistyvän Lean-ajattelumallin ...
Tanssikilpailun asiakaslähtöinen kehittäminen - case "hyvän mielen" tanssikilpailu
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tuottaa uutta tietoa ”hyvän mielen” tanssikilpailuista. Työssä keskityttiin tarkastelemaan kilpailuita myytävän palvelun näkökulmasta ja kehittämään palvelua asiakaslähtöisempään suuntaan. ...
Asiakashankintaopas pienelle kosmetiikka-alan yritykselle
(2022)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli luoda kattava asiakashankintaopas pienelle yritykselle nimeltä Refill Helsinki. Toimeksiantaja myy irtosaippuaa asiakkaiden omiin pakkauksiin kivijalkaliikkeessä ja muita ...
Asiakaspersoonat teollisuuden toimialalla
(2022)
Tässä kehittämishankkeen tyyppisessä opinnäytetyössä, oli tarkoituksena käsitellä asiakaspersoonien käyttöä markkinoinnin työkaluina teollisuuden alalla yrityksen näkökulmasta. Tavoitteena oli selvittää, mitä asiakaspersoonat ...
Laboratorioajanvarauksen preanalyyttiset poikkeamat ja kehittämistarpeet asiakasohjauksessa
(2023)
Laboratoriotutkimusten lähtökohtana on asiakas ja hänen saamansa laboratoriotulos. Laboratoriotutkimusprosessissa ilmenee joskus poikkeamia, joista suurin osa tapahtuu preanalyttisessa vaiheessa. Laboratorioprosessi jaetaan ...
Kumppanityökalun priorisointi ja suunnittelu palvelumuotoilun menetelmin
(2023)
Nopeasti digitalisoituvassa maailmassa arvonluonti on muuttumassa kiihtyvää tahtia. Yritykset lähes jokaisella toimialla ovat huomanneet, että toimialojen rajat eivät enää ole yhtä selviä ja asiakkaat odottavat ratkaisuja, ...