Haku
Viitteet 1-4 / 4
Immersion ja käyttöliittymän suhde videopeleissä
(2020)
Tutkin opinnäytetyössäni videopelien virtuaalisten käyttöliittymien, pelattavuuden ja immersion välisiä suhteita. Immersion tavoite on saada pelaaja kokemaan pelin hahmot, ympäristö ja maailma mahdollisimman todeksi ja ...
Isännöinnin liiketoiminnan laajentaminen asukaspalveluihin
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää vaatimukset isännöinnin liiketoiminnan laajentamisesta asukaspalveluihin. Asukaspalveluita ovat esimerkiksi kodin puhtaus- ja siivouspalvelut, kodin remonttipalvelut, kuljetus- ja ...
Web-sovellus lukiolaisten vapaa-ajan porukoiden muodostamiseen
(2023)
Projektin aiheena oli sovellus tukemaan vuonna 2021 Etelä-Tapiolassa kehitettyä Kaverihaku-prosessia, jossa halukkaista opiskelijoista muodostetaan pienryhmiä. Kaverihaun tavoite on vähentää yksinäisyyttä ja syrjäytymistä ...
Käyttöliittymän näkymän tallentaminen PDF-tiedostoksi
(2023)
Tässä insinöörityössä tutkitaan, miten web-sovellukseen voidaan lisätä toiminto, joka mahdollistaa käyttäjän tallentaa tai tulostaa käyttöliittymän näkymän PDF-tiedostoksi ilman tarvetta hyödyntää sovelluksen palvelinta. ...