Haku
Viitteet 1-3 / 3
Mobiilipelien kehitys Phaser-sovelluskehyksen avulla
(2019)
Insinöörityön tarkoituksena oli tutkia ja kartoittaa erilaisia pelikehyksiä ja löytää niistä sopiva, jonka avulla projektissa kehitettiin kaksi yksinkertaista mobiilipeliä. Asiakkaan tavoitteena oli käyttää insinöörityötä ...
Asiakaspalautekyselyrajapinnan luonti Nodella
(2019)
Tavoitteena tutkia Nodea ja hyödyntää sen tarjoamia valmiita kirjastoja luodakseni yksinkertainen ominaisuus kuten asiakaspalautteen tallentaminen. Tässä projekti onnistui. Nodea aikaisemmassa harjoittelussa ja koulun ...
Machine Learning with JavaScript
(2019)
Insinöörityön tarkoitus oli tutkia JavaScriptin potentiaalia koneoppimisen ohjelmointikielenä, tarkastella JavaScriptin koneoppimisen kirjastoja sekä kehittää sovellus, joka hyödyntää yhtä edellä mainituista kirjastoista ...