Theseus käyttökatko ma 22.4. klo 12 alkaen. Katko jatkuu 22.4. klo 15 asti ja on koko Theseuksen laajuinen. Lisäksi töiden käsittely ja syöttö on estetty ti 23.4. ainakin klo 12 asti. Theseus service break from Mon 22.4. at 12:00. The break will last until 15:00 on Mon 22.4. and is Theseus-wide. In addition, processing and uploading of work will be blocked until at least 12:00 on Tue 23.4.
Haku
Viitteet 1-7 / 7
Digitaalisen markkinoinnin läpäisevyys kansainvälisellä korkeakoulukentällä – Case: Tampereen ammattikorkeakoulu
(2020)
Opinnäytetyössä tarkastellaan digitaalista markkinointia kansainvälisellä korkeakoulukentällä. Työn ensisijaisena tavoitteena on avata digitaalisen markkinoinnin yleistä anatomiaa sekä tutkia eri sosiaalisen median kanavien ...
Palvelumuotoilu operatiivisen markkinointisuunnitelman työprosessissa : Case Kotoklubi Kaneli
(2021)
Tässä opinnäytetyössä käsitellään aihetta operatiivisen markkinointisuunnitelman strategista työprosessia palvelumuotoilun avulla. Opinnäytetyönä on tehty konkreettinen markkinointisuunnitelma Helsingin kaupungin Kasvatuksen ...
Digijalkakauppa : Myymälä on media, kivijalkakaupan ja verkkokaupan hybridi
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää pienille vähittäiskaupoille toimintamalli, jossa kivijalka– ja verkkokauppa sekä sähköinen media muodostavat kuluttajien kannalta yhtenäisen, mieluisan ja elämyksellisen asiakaskokemuksen ...
Digitaalisista yhteisöistä kirjanmyyntiin – Yhteisöjen ja asiantuntevan sisällön merkitys digitaalisessa markkinoinnissa
(2020)
Opinnäytetyössä tutkitaan, kuinka tärkeää tuotteen markkinoinnille on tunnistaa kohderyhmän laajempi viitekehys, yhteisö, sekä tuottaa yhteisölle merkityksellistä, asiantuntevaa sisältöä. Opinnäytetyö keskittyy viestintään ...
Ensihuumasta pitkään suhteeseen: Onboarding verkkoliiketoiminnassa
(2019)
Opinnäytetyön toimeksiantaja oli Rockway-verkkopalvelu. Yritys tarjoaa videomuotoista musiikkiopetusta eri soittimille ja eri tasoisille harrastajille.
Työn tarkoituksena oli selvittää, kuinka voitaisiin parantaa uusien ...
Sukeltaako yrittäjät someen?
(2023)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin Varsinais-Suomen yrittäjien kokemuksia ja mielipiteitä sosiaalisen median käytöstä markkinointikanavana. Ensisijaisena tavoitteena oli saada lisätietoa yritysten markkinoinnista sosiaalisesta ...
Toimintamalli pienyrityksen uusasiakashankinnalle maksuttoman LinkedIn-markkinoinnin avulla
(2023)
Moni pienyritys painii verrattain vaatimattomilla markkinointiresursseilla ulkomaisia kilpailijoita vastaan. Siksi ymmärrys markkinointityökalujen hyödyntämisestä ja valitun strategian tehokkuudesta on tärkeää. Etenkin ...