Haku
Viitteet 1-10 / 85
Henkilöstökokemuksen kehittäminen esimiestyön avulla
(2020)
Tämän toimintatutkimuksen aiheena on henkilöstökokemuksen kehittäminen esimiestyön avulla ja kehittämistehtävän tavoitteena oli selvittää onko esimiestyön kehittämisellä mahdollista parantaa organisaation henkilöstökokemusta. ...
Verkostojohtamisen kehittäminen strategisessa liiketoimintaverkostossa
(2021)
Verkostomainen tapa tehdä töitä yleistyy maailman muuttuessa. Verkostoihin liitytään oppimaan uutta ja kehittymään sekä luomaan muiden verkoston jäsenten ja asiakkaiden kanssa yhdessä uusia palvelukokonaisuuksia. Verkostojen ...
Etätyön johtaminen asiantuntijatyössä : Case henkilöstöpalvelu yritys X
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tehdä etätyön johtamisen nykytilan selvitys henkilöstöpalveluyritys X:lle, joka toimii toimialalla Y. Nykytilan selvityksen pohjalta opinnäytetyössä luotiin kehittämisehdotukset. Työ ...
Motivaatio : Motivaation asema esimiestyössä
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli saada vastauksia kysymyksiin: millä keinoilla esimies motivoi alaisiaan ja tekevätkö työntekijät työtään yritys x:ssä, koska ei ollut muita vaihtoehtoja. Halusin tehdä tutkimuksen aiheesta, ...
Toimittajasuhteiden kehittäminen : Case EHE Oy
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää toimittajasuhteita strategisesta näkökulmasta ja luoda yleispätevä ohjeistus toimittajasuhteiden kehittämiseksi EHE Oy:lle. Yrityksen toimittajaportfoliolla on käänteentekevä ...
Etäjohtaminen COVID-19-pandemian aikana
(2021)
Koronapandemia on muuttanut työelämää huomattavasti vuosien 2020–2021 aikana. Lyhyessä ajassa kevään 2020 aikana yli miljoona suomalaista siirtyi toimistolta kotiin COVID-19 viruksen aiheuttamien turvallisuusriskien vuoksi. ...
Viestintä ja vuorovaikutus osana kauppakeskuksen yhteistoiminnan ja vuokralaistyytyväisyyden johtamista
(2020)
Tämän toimintatutkimuksen tilaaja oli tutkijan työnantaja viestintätoimisto Taskut Communications Oy. Toimintatutkimuksen tavoitteena oli kasvattaa viestintätoimiston asiantuntijuutta, osaamispääomaa ja ymmärrystä ...
Avainasiakkuuksien hallinnan kehittäminen
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli ratkaista Wavin Finland Oy:n avainasiakkuuksien hallintaan liittyviä ongelmia. Kohdeyritys on osa monikansallista yritysyhteisöä, jonka valmistusportfoliosta löytyy monia erilaisia ...
Asiakaspalvelijoiden motivaatiotekijät : Salesforce.com asiakastapausten käsittelyn työkaluna
(2020)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin ABB Oy:n asiakaspalvelun ja taajuusmuuttajien ja moottoreiden teknisen tuen henkilöstön motivaatiotekijöitä Salesforce.com -järjestelmän kannalta. Järjestelmässä käsitellään asiakastapauksia, ...
Toimittajatilannekuvan ja yhteisten pelisääntöjen kehittäminen
(2019)
Tämän ylemmän ammattikorkeakoulun opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää toimittajatilannekuva ja yhteiset pelisäännöt toimittajien johtamiseen finanssialalla toimivalle kohdeorganisaatiolle.
Kehittämistehtävä toteutettiin ...