Haku
Viitteet 1-5 / 5
Total Portfolio for Public Services : How to Prepare Existing Public Services for a Turnaround to a Life-events Triggered Proactive Ecosystem
(2020)
Public services have primarily been managed with the same principles as first described in the 18th century by a French economist, Jacques de Gournay, the inventor of bureaucracy. These principles originally introduced ...
Medianhallintajärjestelmän jatkuvan kehittämisen malli: Käyttäjälähtöinen kehittäminen osaksi Ylen Mediateknologia-osaston järjestelmäkehitysprosessia
(2019)
Asiakaslähtöisyys ja kokeilukulttuuri ovat suhteellisen uusia Ylen strategian mukaisia työskentelymenetelmiä. Opinnäytetyössä tutkin työkulttuurin kehittämistä toimintatutkimuksen keinoin ja laadin ehdotuksen seuraavasta ...
Lean-ajattelumallin hyödyntäminen autokorjaamon asiakaspalvelussa
(2020)
Tämä opinnäytetyö on toteutettu Autokeskus Oy Airportille. Työssä perehdytään ja käydään läpi auton huoltoprosessi kokonaisuudessaan sekä asiakkaan että korjaamon näkökulmasta. Nykyaikana hyvin yleistyvän Lean-ajattelumallin ...
Asiakastyytyväisyyden parantaminen hankintatoimen avulla
(2022)
Tämän toimintatutkimuksen tavoitteena oli kehittää asiakastyytyväisyyttä hankintamallia muuttamalla. Pilotoin uutta mallia kolmessa Lean- ja tahtituontamalliin perustavassa keittiökorjauspilottihankkeessa. Kehittämishankkeessa ...
Lean ja hiljaiset merkit ennustettavuudessa
(2021)
Työni tavoitteena oli kehittää välitön ratkaisu case-yrityksen reagointikyvyn tehostamiseksi jälleenmyyjien ja tukkumyyjien suuntaan ilman lisäkustannuksia. Reagointikykyä tehostamalla pyrittiin lyhentämään läpimenoaikoja ...