Haku
Viitteet 1-10 / 25
Brändäys yhdistyksen jäsenhankinnan tukena : Case Nicehearts ry
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää yhdistyksen jäsenhankintaa markkinoinnin ja brändäyksen kautta sekä kartoittaa yhdistyksen tunnettuutta. Päätutkimuskysymys oli: ”Miten Nicehearts ry:n jäsenhankintaa voi kehittää ...
TikTok osana levy-yhtiön markkinointia : Case: Sony Music Finland
(2021)
Sosiaalinen media on muuttunut yhä tärkeämmäksi nyky-yhteiskunnassa ja uusin sovellusjätti TikTok on nousemassa perinteisten sosiaalisen median alustojen, kuten Facebookin, Instagramin ja Snapchatin rinnalle. Erityisen ...
Eettisen koruyrityksen brändin kirkastaminen : Tapaus Kätkökoru
(2020)
Tämä opinnäytetyö on tapaustutkimus, jossa tutkitaan yrityksen brändäämistä, viestintää ja markkinointia eettisten toimintatapojen näkökulmasta. Työn tavoitteena oli luoda konkreettisia, pääosin viestintään liittyviä ...
Kohderyhmien ehdoilla : Tapahtumien markkinointi voittoa tavoittelemattomassa organisaatiossa, case Liikuntatieteellinen Seura ry
(2020)
Tämä opinnäytetyö on tapaustutkimus, jonka kehittämiskohteena oli voittoa tavoittelematon organisaatio: Liikuntatieteellinen Seura ry. Työn tavoitteena oli syventyä tilaajan tapahtumien markkinointiviestinnän prosesseihin ...
PR-toiminnan rooli ja merkitys osana yritysasiakkaiden ensikontaktien luomista : Case: Hey Look Oy
(2021)
Tämä opinnäytetyö on tapaustutkimus, jonka tavoitteena on löytää konkreettisia vastauksia Hey Look Oy:lle kysymykseen Mikä on PR-toiminnan rooli ja merkitys osana yritysasiakkaiden ensikontaktien luomista?
Työn tilaaja ...
Aikakauslehden menestystekijät : Case: Pelaaja-lehden kuluttajamyynnin kasvattaminen
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, miten Pelaaja-lehden myyntiä kuluttajille voi lisätä uusien kustannustehokkaiden ja kilpailukykyisten keinojen avulla. Työ on toteutettu tapaustutkimuksena ja tilaajana toimi ...
Reaaliaikaisen 3D:n käyttö markkinoinnin ja viestinnän lähtökohtana
(2019)
Tämän opinnäytetyön aiheena on mallinnetun ja reaaliaikaisesti renderöidyn, ensisijaisesti virtuaalitodellisuutena (VR) käytettäväksi tarkoitetun, 3D-ympäristön hyödyntäminen mahdollisimman tehokkaasti sekä markkinoinnissa ...
Kulttuurimatkailun kehitysaskeleita: Kehittämiskohteena Suomen kulttuurimatkailutuotteiden markkinointi
(2019)
Työn tavoitteena oli kartoittaa Pohjoismaisia (Ruotsi, Islanti, Norja ja Tanska) kulttuurimatkailutuotteita benchmarkingin (vertaisarvioinnin) avulla ja etsiä niistä käytäntöjä, joilla kehittää suomalaisten kulttuurimatk ...
Suomalaisen drag show’n markkinointiviestintä : Tapauksena Linnea von Kattendamin Kaupungin Paras Kabaree
(2020)
Tämä opinnäytetyö on tapaustutkimus, jonka tavoitteena on kehittää suomalaisen Kaupungin Paras Kabaree -drag show’n markkinointiviestintää. Työn tilaaja on show’n tähti Ville Kekäläinen alias Linnea von Kattendam.
Työn ...
Sponsoroinnin hyödyntäminen tapahtumamarkkinoinnissa : Case Elisa Oyj
(2021)
Tässä opinnäytetyössä selvitettiin, millä tavoin Elisa Oyj:n tapahtumamarkkinoinnissa voidaan tulevaisuudessa kehittää ja hyödyntää sponsorointia paremmin. Työn tilaaja, Elisa Oyj (jäljempänä Elisa) on suomalainen pörssiyhtiö ...