Haku
Viitteet 1-3 / 3
Reaaliaikaisen 3D:n käyttö markkinoinnin ja viestinnän lähtökohtana
(2019)
Tämän opinnäytetyön aiheena on mallinnetun ja reaaliaikaisesti renderöidyn, ensisijaisesti virtuaalitodellisuutena (VR) käytettäväksi tarkoitetun, 3D-ympäristön hyödyntäminen mahdollisimman tehokkaasti sekä markkinoinnissa ...
Esport Oilersin markkinointiviestinnän kehittämissuunnitelma
(2022)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tarkoituksena oli toimia markkinointiviestinnän kehittämisen tukena salibandyn erikoisseura Esport Oilersille. Työn tarkoituksena oli laatia käsikirja seuran viestintään ja markkinointiin, ...
Visuaalinen saavutettavuus digitaalisessa ulkomainonnassa
(2023)
Tämä opinnäytetyö tarkastelee visuaalista saavutettavuutta digitaalisen ulkomainonnan näkökulmasta ja käsittelee tapoja tehdä digitaalisesta ulkomainonnasta visuaalisesti saavutettavampaa. Työssä käsitellään syitä, miksi ...