Haku
Viitteet 1-10 / 12
Digitaalisen markkinoinnin läpäisevyys kansainvälisellä korkeakoulukentällä – Case: Tampereen ammattikorkeakoulu
(2020)
Opinnäytetyössä tarkastellaan digitaalista markkinointia kansainvälisellä korkeakoulukentällä. Työn ensisijaisena tavoitteena on avata digitaalisen markkinoinnin yleistä anatomiaa sekä tutkia eri sosiaalisen median kanavien ...
Sosiaalisen median markkinointiviestintäsuunnitelma : Lace & Rose
(2020)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tarkoituksena oli tehdä sosiaalisen median markkinointiviestintäsuunnitelma vaatelainaamolle nimeltä Lace & Rose. Työn tavoitteena oli löytää selkeät suuntaviivat kohdeyrityksen ...
Miten mitata mainetta sosiaalisessa mediassa?
(2019)
Sosiaalinen media on osana arkeamme enemmän, kuin koskaan ennen. Tavallisten käyttäjien lisäksi se on tärkeä viestintäväline monille yrityksille, jotka tavoittelevat sosiaalisen median kautta potentiaalisia asiakkaita. ...
Selvitys seuraajamäärän vaikutuksesta Instagram-vaikuttajan luotettavuuteen kaupallisen sisällön osalta
(2020)
Opinnäytetyöni tavoitteena oli selvittää kuluttajien suhtautumista vaikuttajamarkkinointia kohtaan Instagramissa. Opinnäytetyössä pyrittiin erityisesti selvittämään vaikuttaako vaikuttajan seuraajamäärä hänen luotettavuuteensa ...
Instagramin hyötyjä etsimässä : käyttäjäkokemuksen kehittäminen jalkapalloseuran Instagram-tilillä
(2021)
Opinnäytetyön aihe on helsinkiläisen juniorijalkapalloseuran Pallo-Pojat Juniorien (PPJ) Instagram-tilin käyttäjäkokemuksen kehittäminen. Tarkoituksena on ymmärtää käyttäjäkokemukseen vaikuttavia tekijöitä ja motivaatiotekijöitä ...
Instagramissa asiakkaiden sitouttaminen : Woltin Instagramin sitouttamissuunnitelma
(2021)
Sosiaalinen media on osa yritysten markkinointia vuonna 2021. Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tarkoituksena oli laatia asiakkaiden sitouttamissuunnitelma kohdeyritykselle Woltille sosiaalisen median alustaan ...
Laadukkaiden valokuvien merkitys Instagram-markkinoinnissa
(2022)
Opinnäytetyössä tarkastellaan laadukkaiden valokuvien merkitystä Instagram-markkinoinnissa. Työ on toteutettu toimeksiantona markkinointitoimisto Primaq Group Oy:lle. Viitekehyksessä tarkastellaan markkinointiviestintää ...
Instagramissa asiakkaiden sitouttaminen: Woltin Instagramin sitouttamissuunnitelma
(2021)
Sosiaalinen media on osa yritysten markkinointia vuonna 2021. Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tarkoituksena oli laatia asiakkaiden sitouttamissuunnitelma kohdeyritykselle Woltille sosiaalisen median alustaan ...
Sosiaalinen media osana muotialan yrityksen asiakasuskollisuuden kehittämistä : case Almada Label
(2023)
Tämä opinnäytetyö on tapaustutkimus, jonka avulla selvitetään, kuinka kehittää muotialan yrityksen asiakasuskollisuutta sosiaalisen median avulla. Tarkoituksena on löytää toimeksiantajan asiakkaita miellyttäviä toimivia ...
Piristystä someen sosiaalisen median kehittämissuunnitelman avulla: case Dark River Festival
(2023)
Tässä opinnäytetyössä selvitetään tapaustutkimuksena, kuinka Dark River Festivalin sosiaalisen median käyttöä voi kehittää. Työn tilaajana on kotkalainen tapahtumatuotantoyritys East Coast Events oy, joka järjestää Dark ...