Haku
Viitteet 1-10 / 20
Brändäys yhdistyksen jäsenhankinnan tukena : Case Nicehearts ry
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää yhdistyksen jäsenhankintaa markkinoinnin ja brändäyksen kautta sekä kartoittaa yhdistyksen tunnettuutta. Päätutkimuskysymys oli: ”Miten Nicehearts ry:n jäsenhankintaa voi kehittää ...
Eettisen koruyrityksen brändin kirkastaminen : Tapaus Kätkökoru
(2020)
Tämä opinnäytetyö on tapaustutkimus, jossa tutkitaan yrityksen brändäämistä, viestintää ja markkinointia eettisten toimintatapojen näkökulmasta. Työn tavoitteena oli luoda konkreettisia, pääosin viestintään liittyviä ...
Aikakauslehden menestystekijät : Case: Pelaaja-lehden kuluttajamyynnin kasvattaminen
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, miten Pelaaja-lehden myyntiä kuluttajille voi lisätä uusien kustannustehokkaiden ja kilpailukykyisten keinojen avulla. Työ on toteutettu tapaustutkimuksena ja tilaajana toimi ...
Nuoren yrityksen brändiopas
(2020)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli laatia nuorelle yritykselle kattava brändi opas. Oppaan tarkoituksena oli auttaa ja neuvoa nuorta yritystä brändäysprosessissa. Opas laadittiin selvittämällä, mistä brändityö ...
Itsenäisen musiikkiartistin suosion rakentaminen verkossa
(2019)
Työssä keskitytään pieniin ja keskisuurin itsenäisiin musiikkiartisteihin ja heidän suosionsa kasvattamiseen verkon välityksellä. Itsenäisiksi artisteiksi lasketaan artistit, jotka eivät ole minkään suuren kansainvälisen ...
Opas henkilöbrändäykseen Twitch-suoratoistopalvelussa
(2021)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, miten luoda ja kehittää omaa brändiä suoratoistopalvelujen välityksellä. Opinnäytetyössä selvitettiin, mitä henkilöbrändi terminä tarkoittaa. Työssä myös ...
Creating an Authentic Sustainable Brand : Case Companies H&M Group and Marimekko
(2020)
This thesis studied the marketing components that make an authentic sustainable brand image by reviewing two case companies, H&M Group and Marimekko. The purpose of the thesis was to answer the main research question ‘how ...
Twitterin merkitys markkinoinnissa ja brändin rakentamisessa
(2021)
Opinnäytetyön aiheena oli käsitellä Twitteriä markkinoinnin ja brändäyksen alustana ja työkaluna. Twitter on yksi suurimmista sosiaalisen median alustoista, ja sen käyttö on erittäin oleellista yrityksille nykyaikana. ...
Brändäyksen merkitys e-urheiluorganisaatiossa
(2022)
E-urheilu on maailmanlaajuisesti kasvava ilmiö. Vielä vuosituhannen vaihteessa e-urheilu yleisesti miellettiin vielä mukavaksi ajanvietteeksi kavereiden kanssa pelaten. Toimiala kuitenkin koki räjähdysmäisen kasvun ...
Kirkkaasti kauneinta Suomea? : Sääksjärven paikkabrändin kehittäminen
(2021)
Kunnat kilpailevat samoista asukkaista, yrityksistä ja matkailijoista. Tästä syystä kuntien strategioissa puhutaan usein kuntien ja kunnissa olevien alueiden ja kohteiden vetovoiman kasvattamisesta. Vetovoimaa kasvatetaan ...