Haku
Viitteet 1-10 / 63
Brändäys yhdistyksen jäsenhankinnan tukena : Case Nicehearts ry
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää yhdistyksen jäsenhankintaa markkinoinnin ja brändäyksen kautta sekä kartoittaa yhdistyksen tunnettuutta. Päätutkimuskysymys oli: ”Miten Nicehearts ry:n jäsenhankintaa voi kehittää ...
Markkinointiviestintäsuunnitelma: K-Market Sorsakivi Oy
(2020)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli luoda helposti ymmärrettävä ja käytännössä sovellettava markkinointiviestintäsuunnitelma. Opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona kohdeyrityksen K-Market Sorsakiven käyttöön. ...
B2C-sähköpostimarkkinointi ja sen tulevaisuus
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää kuluttajien mielipide sähköpostimarkkinoinnista ja sen tulevaisuudesta. Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää kuluttajien sähköpostikäyttäytymistä, suhtautumista ...
Digimarkkinointisuunnitelma : Case: Yritys X
(2020)
Opinnäytetyön aiheena oli luoda digimarkkinointiviestintäsuunnitelma turvallisuusalalla toimivan kohdeyrityksen toimeksiannosta. Toimeksiantajan tarjoamiin palveluihin kuuluvat järjestyksenvalvonta, eteispalvelu sekä ...
Kohderyhmien ehdoilla : Tapahtumien markkinointi voittoa tavoittelemattomassa organisaatiossa, case Liikuntatieteellinen Seura ry
(2020)
Tämä opinnäytetyö on tapaustutkimus, jonka kehittämiskohteena oli voittoa tavoittelematon organisaatio: Liikuntatieteellinen Seura ry. Työn tavoitteena oli syventyä tilaajan tapahtumien markkinointiviestinnän prosesseihin ...
Klaus Haapaniemi & Co:n sosiaalisen median strategia
(2020)
Tämä toiminnallinen opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona Klaus Haapaniemi & Co:lle. Työssä oli tarkoituksena suunnitella yritykselle sosiaalisen median strategia vuodelle 2021. Toimeksiantaja oli pieni suomalainen tekstiili- ...
Digitaalisen markkinointiviestinnän suunnitelma : Yritys X
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tuottaa Yritys X:lle selkeä ja yrityksen markkinointiresurssit huomioiva digitaalisen markkinointiviestinnän suunnitelma. Toimeksiantajalla ei ollut aiemmin dokumentoitua markkinoinnin ...
PR-toiminnan rooli ja merkitys osana yritysasiakkaiden ensikontaktien luomista : Case: Hey Look Oy
(2021)
Tämä opinnäytetyö on tapaustutkimus, jonka tavoitteena on löytää konkreettisia vastauksia Hey Look Oy:lle kysymykseen Mikä on PR-toiminnan rooli ja merkitys osana yritysasiakkaiden ensikontaktien luomista?
Työn tilaaja ...
Markkinointiviestintäsuunnitelma : HyMy-kylä – Hyvinvointia Myllypurosta
(2021)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tarkoitus oli laatia toimeksiantajalle markkinointiviestintäsuunnitelma ulkoisen viestinnän tueksi sekä ohjaamaan ja helpottamaan oikeanlaisen sosiaalisen median sisällön tuottamisessa. ...
Miksi huutaa, jos kuiskaus riittää? – Analyysikehikko asiakaslähtöiseen sisältömarkkinointiin
(2020)
Digitalisaatio, eli teknologian yleistyminen arkielämän kaikissa toiminnoissa, vaikuttaa jokaisen elämään. Isossa murroksessa ovat olleet etenkin tapamme kuluttaa mediaa ja tehdä ostoksia molempien siirtyessä pääosin ...