Haku
Viitteet 1-10 / 78
Brändäys yhdistyksen jäsenhankinnan tukena : Case Nicehearts ry
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää yhdistyksen jäsenhankintaa markkinoinnin ja brändäyksen kautta sekä kartoittaa yhdistyksen tunnettuutta. Päätutkimuskysymys oli: ”Miten Nicehearts ry:n jäsenhankintaa voi kehittää ...
Vaikuttajamarkkinointi osana sosiaalisen median markkinointisuunnitelmaa
(2021)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena on luoda vaikuttajamarkkinointisuunnitelma kahvila-viinibaarin toimeksiantajalle. Vaikuttajamarkkinointisuunnitelman on tarkoitus auttaa toimeksiantajaa ymmärtämään ...
Vaatetusalan Startup-yrityksen markkinointi
(2021)
Opinnäytetyön lähtökohtana oli auttaa vasta toimintansa aloittanutta rantavaatebrändiä luomaan sosiaalisen median markkinointistrategia. Työ toteutettiin yhteistyöyritykselle Zikini Oy:lle. Työn tavoitteena oli tutkia, ...
TikTok osana levy-yhtiön markkinointia : Case: Sony Music Finland
(2021)
Sosiaalinen media on muuttunut yhä tärkeämmäksi nyky-yhteiskunnassa ja uusin sovellusjätti TikTok on nousemassa perinteisten sosiaalisen median alustojen, kuten Facebookin, Instagramin ja Snapchatin rinnalle. Erityisen ...
Yksilöurheilijan sponsoroinnin merkitys urheilijalle ja yritykselle
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää yritysten ja urheilijoiden välistä yhteistyötä. Yritysten ja urheilijoiden välinen yhteistyö on laaja-alaista ja siihen kuuluu eri osa-alueita sekä urheilijoiden että yritysten ...
Lapsille ja nuorille suunnatun YouTube-kanavan sisällöntuottaminen ja tuotantoprosessin kehittäminen organisaatiossa
(2020)
Opinnäytetyö käsittelee lapsille ja nuorille suunnatun YouTube-kanavan tuotantoprosessia organisaatiossa. Mitä sisältyy YouTube-kanavan tuottamiseen organisaation sisällä ja minkälaisia asioita tulee ottaa huomioon ...
Some-näkyvyyden hyödyntäminen asiakkaan harkintajoukkoon vaikuttamisessa : Sometuksesta kohti sosiaalisen median strategiaa
(2020)
Tämän toimintatutkimuksen tarkoituksena on ollut selvittää, miten lisäämme toimeksiantajayrityksen Nooa Säästöpankki Oy:n omien työntekijöiden kautta yrityksen näkyvyyttä ja sitä kautta tunnettuutta sosiaalisissa medioissa. ...
Klaus Haapaniemi & Co:n sosiaalisen median strategia
(2020)
Tämä toiminnallinen opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona Klaus Haapaniemi & Co:lle. Työssä oli tarkoituksena suunnitella yritykselle sosiaalisen median strategia vuodelle 2021. Toimeksiantaja oli pieni suomalainen tekstiili- ...
Inbound-markkinoinnin kehittämissuunnitelma
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on luoda inbound-markkinoinnin kehityssuunnitelma, jolla saadaan parempilaatuisia liidejä. Opinnäytetyön toimeksiantajana toimii Certego Oy. Käsittelen työssä, mitä inbound-markkinointi ...
Brändin tunnettuuden kasvattaminen some-kampanjan avulla : The Athlete's Foot Finland
(2019)
Opinnäytetyö toteutettiin toimeksiannosta The Athlete’s Foot Finlandille (TAF). The Athlete’s Foot on kansainvälinen katumuotiin suuntautunut ketju, jonka valikoimaan kuuluvat urheilulliset vapaa-ajan kengät, vaatteet ja ...