Haku
Viitteet 1-10 / 12
Eettisen koruyrityksen brändin kirkastaminen : Tapaus Kätkökoru
(2020)
Tämä opinnäytetyö on tapaustutkimus, jossa tutkitaan yrityksen brändäämistä, viestintää ja markkinointia eettisten toimintatapojen näkökulmasta. Työn tavoitteena oli luoda konkreettisia, pääosin viestintään liittyviä ...
Vastuulliset elintarvikepakkaukset ja niiden kuluttajamarkkinointi
(2020)
Tämä opinnäytetyö on laadullinen tutkimus, jonka tavoitteena oli selvittää, minkälainen on vastuullinen elintarvikepakkaus ja mitä eri osa-alueita sen vastuullisuuden toteutumiseen sisältyy. Lisäksi tarkoitus oli löytää ...
Vaikuttajamarkkinoinnin vastuullisuus
(2021)
Vaikuttajamarkkinoinnin merkitys korostuu vuosi vuodelta. Yritykset panostavat yhä enemmän markkinoinnissaan vaikuttajien kanssa tehtäviin yhteistöihin. Tämän kehittämistyön tarkoituksena oli tarkastella ...
Alkoholin mainonnan vastuullisuus
(2021)
Alkoholi on päihde, jolla on lukuisia haittavaikutuksia. Näiden haittavaikutusten vähentämiseksi on laadittu alkoholilaki, jossa on säädetty myös alkoholin markkinoinnista. Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tarkastella ...
Creating an Authentic Sustainable Brand : Case Companies H&M Group and Marimekko
(2020)
This thesis studied the marketing components that make an authentic sustainable brand image by reviewing two case companies, H&M Group and Marimekko. The purpose of the thesis was to answer the main research question ‘how ...
Kuinka vastuullisuus näyttäytyy Suomen ensimmäisen hiilineutraalin hiihtokeskuksen Instagram-julkaisuissa?
(2021)
Tämä opinnäytetyö käsittelee kestävää matkailua ja vastuullisuusviestintää, ja vastaa tutkimuskysymykseen siitä, miten vastuullisuusviestintä näkyy hiihtokeskus Pyhä Ski Resortin Instagram julkaisuissa. Kestävä kehitys ja ...
Environmental sustainability in the automotive industry
(2020)
The global green house gas emissions are increasing each year. One major contributor to said green house gasses is the automotive industry. Therefore, it is important to understand what the automotive industry is doing in ...
Vastuullinen markkinointi monimuotoisuuden näkökulmasta : CASE: Taukodesign Oy
(2021)
Opinnäytetyö käsittelee vastuullista markkinointiviestintää monimuotoisuuden näkökulmasta. Tarkoituksena on selvittää, miten vaatebrändi voi viestiä markkinoinnissaan nykyistä monimuotoisemmin ja monimuotoisuutta edistäen ...
Yritysaktivismin vaikutus yrityksen imagoon
(2022)
Yritysten roolista yhteiskunnassa on käyty keskustelua vuosikymmenien ajan. Vastuullisuudella on nykyään niin vahva jalansija yritystoiminnassa, että yrityksellä on hyvin vaikeaa toimia huomioimatta yhteiskunnan vaatimuksia, ...
Vaateyrityksen vastuullisuuden merkitys nuorten aikuisten ostopäätökseen
(2022)
Vaateteollisuuden vastuullisuus on ajankohtainen aihe, joka puhuttaa paljon sosiaalisessa mediassa. Vaateteollisuus on yksi saastuttavimmista teollisuudenaloista. Vastuullisuudesta ja pikamuodista keskustellaan yhä enemmän ...