Haku
Viitteet 1-10 / 26
Some-näkyvyyden hyödyntäminen asiakkaan harkintajoukkoon vaikuttamisessa : Sometuksesta kohti sosiaalisen median strategiaa
(2020)
Tämän toimintatutkimuksen tarkoituksena on ollut selvittää, miten lisäämme toimeksiantajayrityksen Nooa Säästöpankki Oy:n omien työntekijöiden kautta yrityksen näkyvyyttä ja sitä kautta tunnettuutta sosiaalisissa medioissa. ...
Verkonrakennustuotteiden tuoteryhmästrategia
(2021)
Tuoteryhmästrategia ja hankintatoimi yleisesti ovat tärkeässä osassa tukkukaupan kokonaisuutta. Strategia määrittelee ja antaa suunnan valituille toimittajille ja tuotteistuksille. Ilman hankintaa ei myynnillä ole mitä ...
Miksi huutaa, jos kuiskaus riittää? – Analyysikehikko asiakaslähtöiseen sisältömarkkinointiin
(2020)
Digitalisaatio, eli teknologian yleistyminen arkielämän kaikissa toiminnoissa, vaikuttaa jokaisen elämään. Isossa murroksessa ovat olleet etenkin tapamme kuluttaa mediaa ja tehdä ostoksia molempien siirtyessä pääosin ...
Digitaalisen markkinoinnin läpäisevyys kansainvälisellä korkeakoulukentällä – Case: Tampereen ammattikorkeakoulu
(2020)
Opinnäytetyössä tarkastellaan digitaalista markkinointia kansainvälisellä korkeakoulukentällä. Työn ensisijaisena tavoitteena on avata digitaalisen markkinoinnin yleistä anatomiaa sekä tutkia eri sosiaalisen median kanavien ...
Klikkiin kannustava mainosbanneri : Display-bannerimainonnan tehostaminen
(2019)
Oikotie-palvelulle toteutetussa opinnäytetyössä käsitellään markkinoinnin ja digitaalisen mainonnan osa-aluetta, display-bannerimainontaa ja sen toimivuutta. Tutkimusdataa on kerätty noin puolen vuoden ajalla.
Kvantitatiivinen ...
Digitaaliset kanavat lääkeyhtiön asiakkaiden kokemana
(2021)
Tämä opinnäytetyö toteutettiin yhteistyössä lääketeollisuuden yrityksen kanssa ja tarkoituksena oli tutkia, miten yrityksen lääkäriasiakkaat kokevat digitaaliset kanavat sekä niiden tarjoaman sisällön työnsä kannalta. ...
Sisältömarkkinointi SaaS-yrityksissä – selvitys ulkoistamisen tarpeista
(2021)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin, millaista sisältömarkkinointia Suomessa toimivat SaaS-yritykset tekevät digitaalisissa toimintaympäristöissä. Tarkoituksena oli selvittää, millaiset sisältömarkkinoinnin toimenpiteet ovat ...
Itsenäisen musiikkiartistin suosion rakentaminen verkossa
(2019)
Työssä keskitytään pieniin ja keskisuurin itsenäisiin musiikkiartisteihin ja heidän suosionsa kasvattamiseen verkon välityksellä. Itsenäisiksi artisteiksi lasketaan artistit, jotka eivät ole minkään suuren kansainvälisen ...
Palvelumuotoilu operatiivisen markkinointisuunnitelman työprosessissa : Case Kotoklubi Kaneli
(2021)
Tässä opinnäytetyössä käsitellään aihetta operatiivisen markkinointisuunnitelman strategista työprosessia palvelumuotoilun avulla. Opinnäytetyönä on tehty konkreettinen markkinointisuunnitelma Helsingin kaupungin Kasvatuksen ...
Kuinka markkinoida nuorisoteatteria? : Case: Masalan Nuorisoteatteri
(2020)
Masalan Nuorisoteatteri on toiminut vuodesta 1981 osana Kirkkonummen Kunnan Nuorisopalveluita. Tämän opinnäytetyön tilaajana toimii Kirkkonummen Nuorisopalvelut ja Masalan Nuorisoteatteri. Masalan Nuorisoteatteria kiinnostaa ...