Haku
Viitteet 1-10 / 41
Brändäys yhdistyksen jäsenhankinnan tukena : Case Nicehearts ry
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää yhdistyksen jäsenhankintaa markkinoinnin ja brändäyksen kautta sekä kartoittaa yhdistyksen tunnettuutta. Päätutkimuskysymys oli: ”Miten Nicehearts ry:n jäsenhankintaa voi kehittää ...
Markkinointiviestintäsuunnitelma: K-Market Sorsakivi Oy
(2020)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli luoda helposti ymmärrettävä ja käytännössä sovellettava markkinointiviestintäsuunnitelma. Opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona kohdeyrityksen K-Market Sorsakiven käyttöön. ...
Luovuus ja työmotivaatio : Keskiössä mainos- ja markkinointialan luovat ammattilaiset
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kuvata mainos- ja markkinointialan luovien ammattilaisten työmotivaatiota ja luovuutta. Tarkoituksena oli selvittää, mikä motivoi luovia henkilöitä ja millä tavoin näiden ammattilaisten ...
Kartoitus yritys X:n brändistrategian pohjaksi
(2020)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tarkoitus oli kartoittaa yritys X:n brändistrategian suunnittelutyön pohjaksi, miten yritys X:n määrittämät visio, missio, arvot ja arvolupaus välittyvät sen verkkosivujen ja sosiaalisen ...
Saavutettavuus markkinoinnissa ja mainosalalla : Finnairin kampanjat saavutettavammaksi
(2020)
Tämä tutkielma käsittelee saavutettavuutta, sen määritelmiä ja kriteereitä. Euroopan unionin direktiivin nojalla valtion virastojen ja laitosten verkkosivustojen, mobiilisovellusten sekä internetissä saatavilla olevien ...
B2C-sähköpostimarkkinointi ja sen tulevaisuus
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää kuluttajien mielipide sähköpostimarkkinoinnista ja sen tulevaisuudesta. Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää kuluttajien sähköpostikäyttäytymistä, suhtautumista ...
Eettisen koruyrityksen brändin kirkastaminen : Tapaus Kätkökoru
(2020)
Tämä opinnäytetyö on tapaustutkimus, jossa tutkitaan yrityksen brändäämistä, viestintää ja markkinointia eettisten toimintatapojen näkökulmasta. Työn tavoitteena oli luoda konkreettisia, pääosin viestintään liittyviä ...
Lapsille ja nuorille suunnatun YouTube-kanavan sisällöntuottaminen ja tuotantoprosessin kehittäminen organisaatiossa
(2020)
Opinnäytetyö käsittelee lapsille ja nuorille suunnatun YouTube-kanavan tuotantoprosessia organisaatiossa. Mitä sisältyy YouTube-kanavan tuottamiseen organisaation sisällä ja minkälaisia asioita tulee ottaa huomioon ...
Digimarkkinointisuunnitelma : Case: Yritys X
(2020)
Opinnäytetyön aiheena oli luoda digimarkkinointiviestintäsuunnitelma turvallisuusalalla toimivan kohdeyrityksen toimeksiannosta. Toimeksiantajan tarjoamiin palveluihin kuuluvat järjestyksenvalvonta, eteispalvelu sekä ...
Kohderyhmien ehdoilla : Tapahtumien markkinointi voittoa tavoittelemattomassa organisaatiossa, case Liikuntatieteellinen Seura ry
(2020)
Tämä opinnäytetyö on tapaustutkimus, jonka kehittämiskohteena oli voittoa tavoittelematon organisaatio: Liikuntatieteellinen Seura ry. Työn tavoitteena oli syventyä tilaajan tapahtumien markkinointiviestinnän prosesseihin ...