Haku
Viitteet 1-10 / 48
Verkkoperehdytysten haasteet : Rakennusalan tuottavuuden parantaminen yleisperehdytyksiä kehittämällä.
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli kartoittaa rakennusalan verkkoperehdytysten haasteet sekä herätellä varsinkin pääurakoitsijoita nykytilanteen mahdottomuuteen. Tavoitteena oli saada aikaan keskustelua mahdollisuudesta ...
Asunnon vuokralaisen valintaperusteet : Opas yksityiselle asuntosijoittajalle
(2021)
Opinnäytetyön tarkoitus on tarjota yksityisille asuntosijoittajille tietoa siitä, miten he voivat pienentää asunnon vuokrauksen riskiä tekemällä tietoon perustuvan vuokralaisvalinnan.
Viitekehystä koottaessa on käytetty ...
Liiketalouden opinnäytetöiden ohjaus : Ohjausprosessi ohjaajien näkökulmasta
(2020)
Tämä opinnäytetyö tehtiin Metropolian Ammattikorkeakoulun liiketalouden tutkinto-ohjelman toimeksiannosta, ja sen tarkoituksena oli selvittää Metropoliassa liiketalouden opinnäytetöiden ohjaajana toimivien opettajien ...
Visuaalisen suunnittelun merkitys ja vaikutus brändin imagoon
(2021)
Tässä opinnäytetyössä tarkastellaan visuaalisen suunnittelun merkitystä ja vaikutusta brändin imagoon. Tämä on tutkimustyyppinen työ, jonka tutkimusta ohjaa kysymys ”miten KonMari-metodi näkyy skandinaavisten sisustusliikkeiden ...
Liiketoimintasuunnitelma: TopCounter Group oy
(2023)
Opinnäytetyön aiheena oli laatia selkeä ja hyödyllinen liiketoimintasuunnitelma pienelle tilitoimistoyritykselle ja sen tarkoituksena oli kehittää kohdeyrityksen toimintaa, tehostaa nykyisiä toimintoja sekä antaa ...
Vaatteiden antikuluttamisen motivaatiotekijät
(2022)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on selvittää, mitkä erilaiset tekijät motivoivat kuluttajia antikuluttamaan vaatteita. Työssä selvitettiin nuorien 23–32-vuotiaiden vastuullisesti kuluttavien naisten suhdetta vaatteiden ...
Itseohjautuvuus etätyössä
(2022)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli toteuttaa tilastollisesti kuvaava analyysi, jonka avulla kartoitetaan etätyöntekijöiden mielipiteitä ja kokemuksia itseohjautuvuuteen liittyen. Opinnäytetyössä pyritään vastaaman siihen, ...
Päivittäistavarakaupan paistopisteiden kehittäminen
(2022)
Paistopisteiden myynti on ollut kasvussa monta vuotta, mutta kilpailutilanne on haastava ja kuluttajakäyttäytyminen on muuttunut rajusti korona-aikana. Jatkuva kassavirta on jokaisen yrityksen elinehto, ja pandemian aikana ...
Kuljetusurakoiden toimittajahallinnan ja -seurannan kehittäminen
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena oli saada aiempaa parempi mielikuva urakoiden tilasta ja laadusta sekä kehittää niitä kuvaavaa seurantaa. Tutkimusongelmaksi muotoutui prosessin aikana se, että tilaajalla ei ole riittävän tarkkaa ...
Rekrytointiprosessi päivittäistavarakaupassa
(2022)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, millainen on tyypillinen päivittäistavarakaupan rekrytointiprosessi. Työn tarkoituksena oli muodostaa näkemyksiä rekrytointiprosessin parantamiseksi. Tässä työssä aihe rajattiin ...