Haku
Viitteet 1-4 / 4
Asiakaspalauteprosessin kehittäminen kehitysvammapalveluissa
(2020)
Tämän kehittämistyön tarkoituksena oli laatia asiakaspalautteen prosessikaavio kehitysvammapalveluihin. Kehittämistyön keskeisinä tavoitteina oli asiakaspalautteiden hyödyntäminen työkentällä, sekä asiakasosallisuuden ...
Isännöinnin liiketoiminnan laajentaminen asukaspalveluihin
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää vaatimukset isännöinnin liiketoiminnan laajentamisesta asukaspalveluihin. Asukaspalveluita ovat esimerkiksi kodin puhtaus- ja siivouspalvelut, kodin remonttipalvelut, kuljetus- ja ...
Arkkitehtien ja suunnittelijoiden asiakaskokemuksen kehittäminen palvelumuotoilulla : Iconic Nordic Rooms INR
(2021)
Menestyäkseen asiakkaan aikakaudella, jota elämme, yritysten on panostettava entistä enemmän asiakkaisiinsa. Ne yritykset, jotka pystyvät syvällisesti ymmärtämään asiakkaiden tarpeita ja tuottamaan positiivisella tavalla ...
Pienyrittäjän työkalupakki – Työkirja tuote- ja palvelukehitysprosessin avuksi
(Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2024)
Pienyrittäjän työkalupakki on tarkoitettu yrittäjän toiminnan tukemiseen. Työkirjassa kuvataan erilaisia menetelmiä, joilla pienyrittäjä voi kehittää liiketoiminnan kokonaisuutta tai sen eri osa-alueita. Keskeisessä roolissa ...