Haku
Viitteet 1-10 / 49
Sosiaalisen median tulevaisuus vaikuttajan silmin
(2020)
Sosiaalinen media eli some on koko ajan muutoksen tilassa. Somen tulevaisuus on jatkuva kiinnostuksen aihe. Se kiinnostaa yrityksiä, normaaleja käyttäjiä ja etenkin viestinnän ja markkinoinnin työntekijöitä, joille ...
Henkilöbrändin suunnittelu sosiaaliseen mediaan
(2020)
Tämä opinnäytetyö käsittelee henkilöbrändin suunnittelua sosiaaliseen mediaan asiakastyön kautta. Aihetta tarkastellaan asiakastyön näkökulmasta, miten brändin suunnittelua voi hyödyntää pienemmässä mittakaavassa, kun ...
"No pitääkö tuolla tavalla päästä tissejä esittelemään?" : Marginalisoidut kehot ja seksuaalisuus Instagram-sensuurin keskiössä
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on selvittää, millaista sensuuria Instagramissa tapahtuu, millaisia kuvia siellä sensuroidaan ja kohdistuuko sensuuri johonkin tiettyyn ihmisryhmään. Opinnäytetyössä perehdytään myös ...
#Bodypositivity : Kehopositiivisten TikTok videoiden vaikutus nuoriin naisiin
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena on selvittää kehopositiivisten TikTok-videoiden
vaikutusta nuoriin naisiin. Tutkimukseen osallistui neljä henkilöä, jotka katselivat kehopositiivisia videoita viikon verran ja kirjoittivat ...
Sosiaalisen median näkyvyys radiotyössä
(2021)
Opinnäytetyössä perehdytään radiojuontajiin ja julkisuusarvon merkitykseen työllistymisessä juontajaksi. Kotimaisella radiokentällä on jo vuosia ollut tavanomaista, että julkisuudesta tuttu henkilö siirtyy töihin radion ...
Lapsille ja nuorille suunnatun YouTube-kanavan sisällöntuottaminen ja tuotantoprosessin kehittäminen organisaatiossa
(2020)
Opinnäytetyö käsittelee lapsille ja nuorille suunnatun YouTube-kanavan tuotantoprosessia organisaatiossa. Mitä sisältyy YouTube-kanavan tuottamiseen organisaation sisällä ja minkälaisia asioita tulee ottaa huomioon ...
Podcast ja sosiaalinen media : Yle Areenan parhaat sosiaalisen median julkaisut vuonna 2019
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on selvittää, miten sosiaalisen median kanavien käytöllä voi saada lisää kuulijoita podcasteille. Tässä työssä keskitytään Yle Areenan sosiaalisen median kanaviin Instagramissa, Facebookissa ...
Instagram storiesin käyttö ja suhtautuminen sen sisältöön nuorten aikuisten keskuudessa
(2019)
Tarinamuotoiset 24 tunnin mittaiset video- ja kuvasarjat ovat tuttu näky yhä useammalla
sosiaalisen median alustalla. Tässä opinnäytetyössä keskitytään Instagramin vuonna 2016
julkaisemaan tarinaominaisuuteen. Tutkimuksessa ...
Mediaseurannassa kauneusbrändien Facebook-julkaisut
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, minkälaista markkinointiviestintää kauneusbrändit tekevät Facebookissa. Aihetta on tutkittu analysoimalla mediaseurantaan valittujen brändien sosiaalisen median päivityksiä ...
"Rohkeaa puhua tästä": Voimaannuttava viestintä digitaalisissa yhteisöissä
(2019)
Tämä opinnäytetyö käsittelee voimaannuttavaa viestintää ja vastaa tutkimuskysymykseen siitä, millaista on voimaannuttava viestintä digitaalisissa yhteisöissä. Voimaantuminen on alkujaan kansalaisliikkeiden, sosiaalipsykologian ...