Haku
Viitteet 1-3 / 3
Tekstiilien kiertotalouden imago - "Ompele, rakasta & huolla, korjaa, toista" : Case Ommel 2020 Re-Use teeman muotoilu
(2020)
Opinnäytetyössä muotoillaan Ommel-festivaalien uuden Re-Use teemaosaston sisältö, toimeksiantajana Ommel ry. Tavoite on tutkia mikä on tekstiilien kiertotalouden osa-alueiden imago ompeluharrastajien kesken. Voisiko tuohon ...
Dark patternit : Suunnittelun pimeä puoli
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena on tarkastella Instagramissa ja muualla sosiaalisessa mediassa esiintyviä ns. dark patterneja ja tutkia, mistä ja miksi ne syntyvät ja tunnistavatko sosiaalisen median käyttäjät niitä. Vai ovatko ...
Liikegrafiikka brändinrakennuksen tukena : visuaalisen ilmeen soveltaminen sosiaalisen median kanaviin
(2023)
Tämä opinnäytetyö tarkastelee liikegrafiikan käyttöä sosiaalisessa mediassa brändinrakennuksen työkaluna. Aihetta lähestytään suunnittelijan näkökulmasta käsitellen yhtenäisen visuaalisen identiteetin tärkeyttä sekä ...