Haku
Viitteet 1-3 / 3
Ulkoisten verkkopalveluiden näkyvyyden ja käyttäjälähtöisyyden kehittäminen yrityksessä X
(2019)
Insinöörityön tavoitteena oli kehittää kohdeyrityksen orgaanista ja maksettua verkkonäkyvyyttä hakukoneissa sekä valituissa sosiaalisen median kanavissa. Insinöörityön kohdeyritys on pääkaupunkiseudulla toimiva yksityinen ...
Mikroyrityksen näkyvyys verkossa
(2022)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli saada selkeä kuva toimeksiantajayrityksen (TY) nykytilanteesta, näkyvyydestä verkossa sekä kehityskohteista ja luoda tämän pohjalta sopivat kehitysehdotukset jatkoa varten TY:n toiminnalle. ...
Kirkkonummi Rangersin sosiaalisen median strategia
(2023)
Tämä opinnäytetyö tehtiin Kirkkonummi Rangersin miesten edustusjoukkueelle. Tavoitteena oli luoda sosiaalisen median strategia joukkueen käyttöön tulevalle kaudelle 2023–2024. Tarkoituksena oli luoda selkeä strategia, joka ...