Haku
Viitteet 1-4 / 4
Digimarkkinoinnin ja sosiaalisen median uudet trendit
(2019)
Tämän tutkimustyyppisen opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää uusia trendi-ilmiöitä, joita esiintyy digimarkkinoinnissa ja sosiaalisessa mediassa. Työssä oli tarkoitus keskittyä siihen, miten digimarkkinointi ja ...
Suomalaiset tilitoimistot sosiaalisessa mediassa : Katsaus tilitoimistojen sosiaalisen median käyttöön
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia suomalaisten tilitoimistojen sosiaalisen median käytön yleisyyttä ja käyttötottumuksia. Tavoitteena oli tutkia, millaisia sosiaalisen median kanavia tilitoimistot käyttävät, ...
DIGI 2021: Verkon uusia välineitä ja menetelmiä
(Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2021)
Ruudullasi avautuva e-julkaisu jatkaa vuosittain ilmestyvää Digi-mikrokirjasarjaa. Digi2021 tarjoaa mosaiikkimaisen katsauksen vuoden kiinnostavimpiin ilmiöihin muun muassa oppimisteknologian, verkkojulkaisemisen ja ...
Levy-yhtiön toiminnan kehittäminen: kehittämiskohde Överdog
(2023)
Työn tarkoituksena oli kerätä aineistoa, jota Överdog-levymerkki voi hyödyntää toimintansa kehittämisessä. Tutkimusalue on jaettu karkeasti toimintatapojen tutkimiseen ja talouden tutkimiseen.
Tutkimukseni käsittelee ...