Haku
Viitteet 1-10 / 12
Vaikuttajamarkkinointi osana sosiaalisen median markkinointisuunnitelmaa
(2021)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena on luoda vaikuttajamarkkinointisuunnitelma kahvila-viinibaarin toimeksiantajalle. Vaikuttajamarkkinointisuunnitelman on tarkoitus auttaa toimeksiantajaa ymmärtämään ...
Opas toimivan vaikuttajamarkkinointijulkaisun luomiseen Instagramissa
(2019)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli laatia toimeksiantajayritykselle opas, jota se voi käyttää apunaan asiakastyöskentelyssä ja yhteistyökumppaniensa ohjeistamisessa. Tarkoituksena oli luoda ...
Fiktiivinen vaikuttajamarkkinointi
(2019)
Tässä opinnäytetyössä tutustutaan vaikuttajamarkkinoinnin toteuttamiseen käyttäen mielipidevaikuttajia, joita ei oikeasti ole olemassa. Työ on jaettu kahteen osaan, joista ensimmäisessä käsitellään vaikuttajamarkkinoinnin ...
Sosiaalisen median markkinointistrategia uudelle kasvua tavoittelevalle vastuulliselle vaatebrändille : case: Revoel Oy
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli toteuttaa uudelle vastuulliselle kasvua tavoittavalle vaatetusalan yritykselle markkinointistrategia. Työ toteutettiin opinnäytetyön tekijän omalle yritykselle Revoelille. Työn tavoitteena ...
Kaupallisten yhteistöiden verotus
(2021)
Tämä opinnäytetyön tarkoituksena oli avata, miten sosiaalisessa mediassa toteutettavia kaupallisia yhteistöitä tulisi verotettaessa ottaa huomioon. Raporttiosuuden pohjalta oli tarkoituksena tuottaa aihetta käsittelevä ...
Parasosiaalinen suhde vaikuttajamarkkinoinnissa : vaikuttajan merkitys seuraajan ostopäätökseen
(2022)
Kuluttajat käyttävät yhä enemmän aikaa sosiaalisessa mediassa ja koronapandemia on kiihdyttänyt tätä trendiä. Tämä on vaikuttanut siihen, että myös markkinoijat ovat reagoineet ilmiöön laajentamalla markkinointikanaviaan ...
Opas sosiaalisen median vaikuttajille vastuullisempaan vaikuttajamarkkinointiin : case: Sugar Helsinki
(2021)
Opinnäytetyö on tapaustutkimus, jonka tutkimuskohteena ovat Sugar Helsinki ja sosiaalisen median vaikuttajien vastuullisempi käyttäytyminen. Työn tavoitteena on selvittää, miten vaikuttajamarkkinointia voi tehdä vastuullisesti. ...
Kampaajien tavoittaminen digitaalisilla markkinointialustoilla multibrändiyrityksen näkökulmasta
(2022)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, millainen merkitys some- ja vaikuttajamarkkinoinnilla on kampaajien ostokäyttäytymiseen. Opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona Henkel Oy:lle ja sen keskeisenä tarkoituksena ...
Mitä on vaikuttajamarkkinointi : millaista tietoa on saatavilla vaikuttajamarkkinoinnin kehittymisestä aihetta käsittelevissä julkaisuissa
(2023)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on muodostaa kokonaiskuva ja yleiskäsitys siitä, mitä vaikuttajamarkkinointi on ja miten se on saanut alkunsa.
Menetelmäksi tutkia opinnäytetyön aihetta valikoitui kirjallisuuskatsaus. ...
Vaikuttajien näkemykset PR-lähetysten vastuullisuudesta
(2023)
Tämä opinnäytetyö on tapaustutkimus, jonka avulla on haluttu selvittää mitkä ovat vaikuttajien näkemykset PR-lähetysten vastuullisuudesta. Tarkoituksena on ymmärtää vaikuttajien ajatuksia PR-lähetysten vastuullisuuden ...