Haku
Viitteet 1-10 / 18
Urheilijan henkilöbrändäys : Sosiaalinen media apuna henkilöbrändäyksessä
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää urheilijan henkilöbrändäyksen prosessin vaiheet ja se, kuinka sosiaalista mediaa voidaan käyttää apuna henkilöbrändäyksessä. Työn tarkoituksena oli myös selvittää, kuinka urheilijat ...
Some-näkyvyyden hyödyntäminen asiakkaan harkintajoukkoon vaikuttamisessa : Sometuksesta kohti sosiaalisen median strategiaa
(2020)
Tämän toimintatutkimuksen tarkoituksena on ollut selvittää, miten lisäämme toimeksiantajayrityksen Nooa Säästöpankki Oy:n omien työntekijöiden kautta yrityksen näkyvyyttä ja sitä kautta tunnettuutta sosiaalisissa medioissa. ...
Digitaalisen markkinoinnin läpäisevyys kansainvälisellä korkeakoulukentällä – Case: Tampereen ammattikorkeakoulu
(2020)
Opinnäytetyössä tarkastellaan digitaalista markkinointia kansainvälisellä korkeakoulukentällä. Työn ensisijaisena tavoitteena on avata digitaalisen markkinoinnin yleistä anatomiaa sekä tutkia eri sosiaalisen median kanavien ...
Tekstiilien kiertotalouden imago - "Ompele, rakasta & huolla, korjaa, toista" : Case Ommel 2020 Re-Use teeman muotoilu
(2020)
Opinnäytetyössä muotoillaan Ommel-festivaalien uuden Re-Use teemaosaston sisältö, toimeksiantajana Ommel ry. Tavoite on tutkia mikä on tekstiilien kiertotalouden osa-alueiden imago ompeluharrastajien kesken. Voisiko tuohon ...
Instagram Stories uutiskerronnassa : Visuaalista ja sitouttavaa sisältöä nuorelle kohderyhmälle
(2019)
Opinnäytetyössä tutkitaan Instagramin Stories -kerronnan erityispiirteitä digitaalisen journalismin näkökulmasta. Työn keskeisin tavoite on selvittää, miten uutismediat voisivat parhaiten hyödyntää Instagram Stories -palvelun ...
Sisältömarkkinointi SaaS-yrityksissä – selvitys ulkoistamisen tarpeista
(2021)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin, millaista sisältömarkkinointia Suomessa toimivat SaaS-yritykset tekevät digitaalisissa toimintaympäristöissä. Tarkoituksena oli selvittää, millaiset sisältömarkkinoinnin toimenpiteet ovat ...
Sosiaalisen median viestinnän kehittäminen suun terveydenhuollolle
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena on selvittää ja kartoittaa, mitä sosiaalisen median kanavia espoolaiset käyttävät suun terveydenhuollossa ja miten espoolaisten suun terveyskäyttäytymistä on mahdollista alkaa edistää sosiaalisen ...
Asiakaskokemus sosiaalisessa mediassa – Case: Ifin sosiaalisen median sisältöjen kehittäminen
(2020)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin asiakaskokemuksen muodostumista ja arvon tuottamista asiakkaalle sosiaalisessa mediassa hyödyntämällä asiakasymmärryksen kasvattamista palvelumuotoilun tutkimusmenetelmällä. Tutkimus tehtiin ...
Laulunopettaja somessa, some laulunopettajana: sosiaalisen median pedagoginen merkitys laulamisen oppimisessa
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli laadullisia menetelmiä käyttäen selvittää, millainen merkitys sosiaalisesta mediasta löytyvällä kaikille saatavilla olevalla ilmaisella laulupedagogisella sisällöllä on sitä tuottaville ...
Digijalkakauppa : Myymälä on media, kivijalkakaupan ja verkkokaupan hybridi
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää pienille vähittäiskaupoille toimintamalli, jossa kivijalka– ja verkkokauppa sekä sähköinen media muodostavat kuluttajien kannalta yhtenäisen, mieluisan ja elämyksellisen asiakaskokemuksen ...