Haku
Viitteet 1-10 / 26
Sosiaalisen median B2B-markkinointiviestintäsuunnitelma
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli toteuttaa B2B-markkinointiviestintäsuunnitelma sosiaaliseen mediaan Yritys X:lle, joka on erilaisia uravalmennuksia ja ammatillisen kuntoutuksen palveluita tarjoava yritys. Yritys X toimii ...
Sosiaalinen media terveydenedistämisen välineenä : Hyvinvointia sähköisestä terveyskioskista
(2019)
Sosiaalinen media ja sähköiset terveyspalvelut ovat tulleet osaksi sosiaali- ja terveysalan palveluntarjontaa. Sosiaalinen media on muuttanut tapoja kommunikoida sekä hämärtänyt valtasuhteita ammattilaisten ja maallikoiden ...
Instagram storiesin käyttö ja suhtautuminen sen sisältöön nuorten aikuisten keskuudessa
(2019)
Tarinamuotoiset 24 tunnin mittaiset video- ja kuvasarjat ovat tuttu näky yhä useammalla
sosiaalisen median alustalla. Tässä opinnäytetyössä keskitytään Instagramin vuonna 2016
julkaisemaan tarinaominaisuuteen. Tutkimuksessa ...
Brändin tunnettuuden kasvattaminen some-kampanjan avulla : The Athlete's Foot Finland
(2019)
Opinnäytetyö toteutettiin toimeksiannosta The Athlete’s Foot Finlandille (TAF). The Athlete’s Foot on kansainvälinen katumuotiin suuntautunut ketju, jonka valikoimaan kuuluvat urheilulliset vapaa-ajan kengät, vaatteet ja ...
Opas toimivan vaikuttajamarkkinointijulkaisun luomiseen Instagramissa
(2019)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli laatia toimeksiantajayritykselle opas, jota se voi käyttää apunaan asiakastyöskentelyssä ja yhteistyökumppaniensa ohjeistamisessa. Tarkoituksena oli luoda ...
Ilmiön luominen sosiaalisessa mediassa
(2019)
Tämän tutkimustyyppisen opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, miten ilmiö luodaan sosiaalisessa mediassa ja kuinka sitä voidaan hyödyntää osana yrityksen markkinointiviestintää. Lisäksi pyrittiin ymmärtämään, kuinka ...
Mediaseurannassa kauneusbrändien Facebook-julkaisut
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, minkälaista markkinointiviestintää kauneusbrändit tekevät Facebookissa. Aihetta on tutkittu analysoimalla mediaseurantaan valittujen brändien sosiaalisen median päivityksiä ...
"Rohkeaa puhua tästä": Voimaannuttava viestintä digitaalisissa yhteisöissä
(2019)
Tämä opinnäytetyö käsittelee voimaannuttavaa viestintää ja vastaa tutkimuskysymykseen siitä, millaista on voimaannuttava viestintä digitaalisissa yhteisöissä. Voimaantuminen on alkujaan kansalaisliikkeiden, sosiaalipsykologian ...
Sosiaalisen median videon säännöt: Mobiili muuttaa katselutottumuksiamme
(2019)
Tässä opinnäytetyössä tarkastellaan mobiililaitteiden ja sosiaalisten median palveluiden tuomia uusia keinoja ja haasteita videoiden tarinankerrontaan. Opinnäytetyö esittää uusia videon tekemisen tapoja perinteisen ...
Messenger-chatbot myyntiä edistävänä työkaluna
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli suunnitella ja toteuttaa Facebook-kampanja Messenger- chatbotia hyödyntäen. Facebook-kampanja toteutettiin ruoanlaitto- ja leivontatarvikkeisiin erikoistuneelle verkkokaupalle vuonna ...