Haku
Viitteet 1-9 / 9
”Kiinnostava kohde, jossa ”omaa jujua”. Yritysasiakkaiden ostoprosessin tehostaminen asiakaslähtöisesti Helsingin Musiikkitalossa
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoitus oli selvittää Helsingin Musiikkitalon osto- ja myyntiprosessien nykytila. Työssä tutkitaan Musiikkitalossa jo asioivien Business-to-Business -asiakkaiden ostokokemusta prosessin eri vaiheissa. ...
Asiakaslähtöinen palvelunkehittäminen jazzkentän välittäjäportaassa
(2020)
Tämä opinnäytetyö on tapaustutkimus, joka selvittää itsenäisten jazzartistien tarpeita musiikin välittäjäportaan palveluille. Työn tilaaja on helsinkiläinen musiikkialan yritys We Jazz, jonka tavoitteena on asiakaslähtöisesti ...
Meistä on ihanaa, että teet tätä esitystä meille : Taiteilijan asiakaskokemuksen kehittäminen Kanneltalon kantaesitystuotannossa
(2020)
Kehittämistyössä käsitellään taiteilijan asiakaskokemuksen kehittämistä Kanneltalon kantaesitystuotannossa. Taiteilija on vapaan kentän esittävän taiteen ammattilainen, joka on päävastuussa kantaesityksen taiteellisesta ...
Asiakasymmärrys taiteen verkkokaupan teosmyynnin tukena : Case Taiko
(2021)
Tämä opinnäytetyö on tapaustutkimus, jonka tavoitteena on syventää taideverkkokauppa Taikon asiakasymmärrystä teosmyynnin tukemiseksi.
Taidemarkkinoiden digitalisoituminen avaa mahdollisuuksia taiteen saavutettavuuden ...
Pragma Helsingin Manager-palvelutuotteen kehittäminen taiteilija-tuottajatyöparien tukemisen kautta
(2021)
Opinnäytetyö käsittelee Pragma Helsingin Manager-palvelutuotteen kehittämistä taiteilija-tuottajatyöparien tukemisen kautta luovan tuottajuuden menetelmiä hyödyntäen. Työ on toiminnan kautta etenevä laadullinen kehittämistyö, ...
Vierailupalvelun kehittäminen asiakaslähtöisesti : case Helsinki XR Center
(2023)
Tässä opinnäytetyössä kartoitetaan Helsinki XR Centerin vierailujen nykytilaa ja selvitetään, tulisiko Helsinki XR Centerin vierailuja parantaa. Työn ensisijaisena tavoitteena on muodostaa käsitys siitä, miten Helsinki XR ...
Perinteisestä makkaranpaistosta matkalle Marsiin: elämyksellisillä tapahtumilla kohti parempaa asiakaskokemusta
(2023)
Kehittämistyön pääkysymyksenä on, millä tapahtumatuotannollisilla keinoilla voidaan kehittää kokonaisvaltainen elämyspalvelukonsepti Helsingin Insinöörit HI ry:n jäsenille? Tavoitteena on suunnitella 3 erilaista ehdotusta, ...
Elämyspalvelun luominen kulttuurikuppilaan palvelumuotoilun avulla
(2022)
Opinnäytetyötäni vie eteenpäin ajatus siitä, mikä todella tekee jostain tapahtumasta tai palvelusta ainutkertaisen, elämyksen. Onko elämyksen syntymiseen mahdollista vaikuttaa tuotannon näkökulmasta? Vai onko kyse vain ...
Kansallismuseon kokous- ja juhlamyynnin palveluiden kehittäminen ja tulevaisuuden palveluvalikoima
(2023)
Opinnäytetyö käsittelee palveluiden kehittämistä asiakaslähtöisesti ja keskittyy selvittämään kokouksia ja juhlia järjestävien asiakkaiden ja tapahtumajärjestäjien tulevaisuuden palvelutarpeita. Esiselvittävän kehittämishankkeen ...