Haku
Viitteet 1-3 / 3
Asiakasymmärrys taiteen verkkokaupan teosmyynnin tukena : Case Taiko
(2021)
Tämä opinnäytetyö on tapaustutkimus, jonka tavoitteena on syventää taideverkkokauppa Taikon asiakasymmärrystä teosmyynnin tukemiseksi.
Taidemarkkinoiden digitalisoituminen avaa mahdollisuuksia taiteen saavutettavuuden ...
Vierailupalvelun kehittäminen asiakaslähtöisesti : case Helsinki XR Center
(2023)
Tässä opinnäytetyössä kartoitetaan Helsinki XR Centerin vierailujen nykytilaa ja selvitetään, tulisiko Helsinki XR Centerin vierailuja parantaa. Työn ensisijaisena tavoitteena on muodostaa käsitys siitä, miten Helsinki XR ...
Kansallismuseon kokous- ja juhlamyynnin palveluiden kehittäminen ja tulevaisuuden palveluvalikoima
(2023)
Opinnäytetyö käsittelee palveluiden kehittämistä asiakaslähtöisesti ja keskittyy selvittämään kokouksia ja juhlia järjestävien asiakkaiden ja tapahtumajärjestäjien tulevaisuuden palvelutarpeita. Esiselvittävän kehittämishankkeen ...