Haku
Viitteet 1-3 / 3
”Kiinnostava kohde, jossa ”omaa jujua”. Yritysasiakkaiden ostoprosessin tehostaminen asiakaslähtöisesti Helsingin Musiikkitalossa
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoitus oli selvittää Helsingin Musiikkitalon osto- ja myyntiprosessien nykytila. Työssä tutkitaan Musiikkitalossa jo asioivien Business-to-Business -asiakkaiden ostokokemusta prosessin eri vaiheissa. ...
Asiakaslähtöinen palvelunkehittäminen jazzkentän välittäjäportaassa
(2020)
Tämä opinnäytetyö on tapaustutkimus, joka selvittää itsenäisten jazzartistien tarpeita musiikin välittäjäportaan palveluille. Työn tilaaja on helsinkiläinen musiikkialan yritys We Jazz, jonka tavoitteena on asiakaslähtöisesti ...
Meistä on ihanaa, että teet tätä esitystä meille : Taiteilijan asiakaskokemuksen kehittäminen Kanneltalon kantaesitystuotannossa
(2020)
Kehittämistyössä käsitellään taiteilijan asiakaskokemuksen kehittämistä Kanneltalon kantaesitystuotannossa. Taiteilija on vapaan kentän esittävän taiteen ammattilainen, joka on päävastuussa kantaesityksen taiteellisesta ...