Haku
Viitteet 1-10 / 13
Brändäys yhdistyksen jäsenhankinnan tukena : Case Nicehearts ry
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää yhdistyksen jäsenhankintaa markkinoinnin ja brändäyksen kautta sekä kartoittaa yhdistyksen tunnettuutta. Päätutkimuskysymys oli: ”Miten Nicehearts ry:n jäsenhankintaa voi kehittää ...
Kurssikävijöiden asiakasprofiilit markkinointiviestinnän tukena : Case: Zodiak – Uuden tanssin keskus
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on selvittää, keitä ovat Zodiak – Uuden tanssin keskuksen nykytanssikurssien kävijät ja selvityksen pohjalta kehittää kurssien markkinointiviestintää.
Tilaaja Zodiak – Uuden tanssin ...
Kohderyhmien ehdoilla : Tapahtumien markkinointi voittoa tavoittelemattomassa organisaatiossa, case Liikuntatieteellinen Seura ry
(2020)
Tämä opinnäytetyö on tapaustutkimus, jonka kehittämiskohteena oli voittoa tavoittelematon organisaatio: Liikuntatieteellinen Seura ry. Työn tavoitteena oli syventyä tilaajan tapahtumien markkinointiviestinnän prosesseihin ...
PR-toiminnan rooli ja merkitys osana yritysasiakkaiden ensikontaktien luomista : Case: Hey Look Oy
(2021)
Tämä opinnäytetyö on tapaustutkimus, jonka tavoitteena on löytää konkreettisia vastauksia Hey Look Oy:lle kysymykseen Mikä on PR-toiminnan rooli ja merkitys osana yritysasiakkaiden ensikontaktien luomista?
Työn tilaaja ...
Sainauksesta singleen – äänitteen julkaisuprosessi itsenäisen levy-yhtiön näkökulmasta. Case: Polarvox
(2020)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin tapahtumien kulun ja toimenpiteiden prosessia itsenäisessä levy-yhtiössä, alkaen levytyssopimuksen teosta eli ”sainauksesta” aina siihen hetkeen saakka, kun ensimmäinen single julkaistaan ...
Yleisörakenne ja markkinointiviestintä : Case Maagikot-kiertue
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kartoittaa, millaista yleisöä Nelonen Median järjestämä Maagikot-kiertue keräsi keväällä 2020. Kiertue piti sisällään yhteensä kahdeksan esitystä seitsemässä eri kaupungissa. Kävijäkyselyn ...
Suomalaisen drag show’n markkinointiviestintä : Tapauksena Linnea von Kattendamin Kaupungin Paras Kabaree
(2020)
Tämä opinnäytetyö on tapaustutkimus, jonka tavoitteena on kehittää suomalaisen Kaupungin Paras Kabaree -drag show’n markkinointiviestintää. Työn tilaaja on show’n tähti Ville Kekäläinen alias Linnea von Kattendam.
Työn ...
Sponsoroinnin hyödyntäminen tapahtumamarkkinoinnissa : Case Elisa Oyj
(2021)
Tässä opinnäytetyössä selvitettiin, millä tavoin Elisa Oyj:n tapahtumamarkkinoinnissa voidaan tulevaisuudessa kehittää ja hyödyntää sponsorointia paremmin. Työn tilaaja, Elisa Oyj (jäljempänä Elisa) on suomalainen pörssiyhtiö ...
Virtuaalitapahtumien opas osaksi tapahtumatoimiston markkinointiviestintää
(2020)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli tuottaa työn tilaajalle, tilaisuuksien ideointi- ja toteuttamistoimisto Tapaus Oy:lle, virtuaalitapahtumien opas. Oppaan tarkoituksena oli vastata keväällä 2020 puhjenneen ...
Case Röyhkeyskoulu
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on analysoida Helsingin kulttuuritehdas Korjaamolla 8.10.2019 esitetyn Röyhkeyskoulun asiakaskokemusta, ja markkinoinnin kehittäminen näiden kokemusten pohjalta.
Röyhkeyskoulu on tutkimuksen ...