Haku
Viitteet 1-4 / 4
Brändäys yhdistyksen jäsenhankinnan tukena : Case Nicehearts ry
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää yhdistyksen jäsenhankintaa markkinoinnin ja brändäyksen kautta sekä kartoittaa yhdistyksen tunnettuutta. Päätutkimuskysymys oli: ”Miten Nicehearts ry:n jäsenhankintaa voi kehittää ...
Sainauksesta singleen – äänitteen julkaisuprosessi itsenäisen levy-yhtiön näkökulmasta. Case: Polarvox
(2020)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin tapahtumien kulun ja toimenpiteiden prosessia itsenäisessä levy-yhtiössä, alkaen levytyssopimuksen teosta eli ”sainauksesta” aina siihen hetkeen saakka, kun ensimmäinen single julkaistaan ...
Sosiaalisen median viestintäkokonaisuuden luominen uudelle tapahtumakonseptille : kohteena podcast-alan tapahtuma Audioland
(2022)
Tässä toiminnallisessa opinnäytetyössä luotiin sosiaalinen media viestintäkokonaisuus uudelle tapahtumakonseptille Audiolandille. Opinnäytetyöraportti käsittelee sosiaalisen median suunnittelua, toteutusta ja kokonaisuuden ...
Markkinointiviestintä Instagramissa kohdennettuna kulttuurialan asiakkaille: Tapaus UULA Creative
(2023)
Tämän opinnäytetyön päämääränä on luoda yritykselle toimiva markkinointiviestintäsuunnitelma, joka kohdennetaan kulttuurialan toimijoille. Työ on toteutettu UULA Creativelle, joka on vuonna 2022 perustettu tamperelainen ...