Haku
Viitteet 1-3 / 3
Yleisörakenne ja markkinointiviestintä : Case Maagikot-kiertue
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kartoittaa, millaista yleisöä Nelonen Median järjestämä Maagikot-kiertue keräsi keväällä 2020. Kiertue piti sisällään yhteensä kahdeksan esitystä seitsemässä eri kaupungissa. Kävijäkyselyn ...
Sponsoroinnin hyödyntäminen tapahtumamarkkinoinnissa : Case Elisa Oyj
(2021)
Tässä opinnäytetyössä selvitettiin, millä tavoin Elisa Oyj:n tapahtumamarkkinoinnissa voidaan tulevaisuudessa kehittää ja hyödyntää sponsorointia paremmin. Työn tilaaja, Elisa Oyj (jäljempänä Elisa) on suomalainen pörssiyhtiö ...
Sosiaalisen median viestintäkokonaisuuden luominen uudelle tapahtumakonseptille : kohteena podcast-alan tapahtuma Audioland
(2022)
Tässä toiminnallisessa opinnäytetyössä luotiin sosiaalinen media viestintäkokonaisuus uudelle tapahtumakonseptille Audiolandille. Opinnäytetyöraportti käsittelee sosiaalisen median suunnittelua, toteutusta ja kokonaisuuden ...