Haku
Viitteet 1-10 / 11
Brändäys yhdistyksen jäsenhankinnan tukena : Case Nicehearts ry
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää yhdistyksen jäsenhankintaa markkinoinnin ja brändäyksen kautta sekä kartoittaa yhdistyksen tunnettuutta. Päätutkimuskysymys oli: ”Miten Nicehearts ry:n jäsenhankintaa voi kehittää ...
Eettisen koruyrityksen brändin kirkastaminen : Tapaus Kätkökoru
(2020)
Tämä opinnäytetyö on tapaustutkimus, jossa tutkitaan yrityksen brändäämistä, viestintää ja markkinointia eettisten toimintatapojen näkökulmasta. Työn tavoitteena oli luoda konkreettisia, pääosin viestintään liittyviä ...
Kuinka kävijä löytää perille? : Kulunohjaus yleisötapahtumassa
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoite on selvittää, miten tuottaa tehokasta kulunohjausta yleisötapahtumassa. Kulunohjaus on yleiskielinen termi, jonka katsotaan tarkoittavan tapahtumassa toteutuvaa kävijöiden liikkumisen ohjaamista. ...
Tulevaisuuden yleisöt : Yleisötyö markkinoinnin ja viestinnän välineenä – Case Nukketeatteri Sampo
(2019)
Yleisötyö on nykyisin tärkeä osa minkä tahansa kulttuurilaitoksen toimintaa. Kilpailu ihmisten ajasta on kiristynyt ja median kiinnostuksen herättäminen on entistä vaikeampaa pienillä resursseilla. Tämä kehittämistyö ...
Viestintää ja jaettua vastuuta : Maailma kylässä -festivaalin ruokapalveluiden tuotantoprosessi ympäristötyön välineenä
(2020)
Maailma kylässä -festivaalilla on kahdenlaisia asiakkaita: tapahtumassa vierailevia kuluttajia sekä palvelutuotantoon osallistuvia yhteistyökumppaneita kuten ruokamyyjiä. Opinnäytetyön tavoitteena oli kuvata Maailma kylässä ...
Sosiaalisen median viestintäkokonaisuuden luominen uudelle tapahtumakonseptille : kohteena podcast-alan tapahtuma Audioland
(2022)
Tässä toiminnallisessa opinnäytetyössä luotiin sosiaalinen media viestintäkokonaisuus uudelle tapahtumakonseptille Audiolandille. Opinnäytetyöraportti käsittelee sosiaalisen median suunnittelua, toteutusta ja kokonaisuuden ...
Vuorovaikutuksellista sosiaalisen median viestintää kehittämässä : case Annantalo
(2021)
Tämä opinnäytetyö on tapaustutkimus, jonka tavoite on selvittää, miten vuorovaikutusta tulisi kehittää Annantalon sosiaalisen median kanavissa. Annantalo toimii työn tilaajana. Tilaajan sosiaalisen median kanavat ovat ...
Ympäristöneuvontaa ja viestintäpaketteja : Ympäristöviestintäpalveluiden kehittäminen Lassila & Tikanojan Tapahtumapalveluille
(2020)
Suomessa tapahtumien ympäristöviestintä on vielä hieman alkutekijöissään. Osa tapahtumista tekee jo jonkin verran tai paljon ympäristötekoja, mutta niistä viestimiseen tarvitaan tukea. Opinnäytetyöni tavoitteena oli selvittää ...
Visuaalinen viestintä ja representaatio : millaista suomalaisuuden representaatiota tuotamme yritysten visuaalisella viestinnällä? - tuottajan näkökulma
(2022)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, millaista suomalaisuuden representaatiota tuotamme yritysten visuaalisella viestinnällä 2020-luvun Suomessa sekä millaisten prosessien kautta tätä representaatiota luodaan. ...
Piristystä someen sosiaalisen median kehittämissuunnitelman avulla: case Dark River Festival
(2023)
Tässä opinnäytetyössä selvitetään tapaustutkimuksena, kuinka Dark River Festivalin sosiaalisen median käyttöä voi kehittää. Työn tilaajana on kotkalainen tapahtumatuotantoyritys East Coast Events oy, joka järjestää Dark ...