Haku
Viitteet 1-3 / 3
Brändäys yhdistyksen jäsenhankinnan tukena : Case Nicehearts ry
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää yhdistyksen jäsenhankintaa markkinoinnin ja brändäyksen kautta sekä kartoittaa yhdistyksen tunnettuutta. Päätutkimuskysymys oli: ”Miten Nicehearts ry:n jäsenhankintaa voi kehittää ...
Eettisen koruyrityksen brändin kirkastaminen : Tapaus Kätkökoru
(2020)
Tämä opinnäytetyö on tapaustutkimus, jossa tutkitaan yrityksen brändäämistä, viestintää ja markkinointia eettisten toimintatapojen näkökulmasta. Työn tavoitteena oli luoda konkreettisia, pääosin viestintään liittyviä ...
Vuorovaikutuksellista sosiaalisen median viestintää kehittämässä : case Annantalo
(2021)
Tämä opinnäytetyö on tapaustutkimus, jonka tavoite on selvittää, miten vuorovaikutusta tulisi kehittää Annantalon sosiaalisen median kanavissa. Annantalo toimii työn tilaajana. Tilaajan sosiaalisen median kanavat ovat ...