Haku
Viitteet 1-10 / 80
Vaikuttajamarkkinointi osana sosiaalisen median markkinointisuunnitelmaa
(2021)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena on luoda vaikuttajamarkkinointisuunnitelma kahvila-viinibaarin toimeksiantajalle. Vaikuttajamarkkinointisuunnitelman on tarkoitus auttaa toimeksiantajaa ymmärtämään ...
Digitaalisen markkinoinnin kehittäminen tanssikoululle
(2019)
Opinnäytetyön aiheena oli tarkastella digitaalisen markkinoinnin keinoja tanssikoululle. Opinnäytetyö laadittiin kehittämistyönä ja se koostui teoreettisesta viitekehyksestä. Teoreettinen viitekehys perustui toimeksiantajan ...
Digimarkkinointisuunnitelma : Case: Yritys X
(2020)
Opinnäytetyön aiheena oli luoda digimarkkinointiviestintäsuunnitelma turvallisuusalalla toimivan kohdeyrityksen toimeksiannosta. Toimeksiantajan tarjoamiin palveluihin kuuluvat järjestyksenvalvonta, eteispalvelu sekä ...
Dataohjautuva markkinointiviestintäsuunnitelma Honey Cafelle
(2020)
Opinnäytetyö on toiminnallinen opinnäytetyö, jonka tavoitteena oli laatia markkinointiviestintäsuunnitelma kuvitteelliselle kahvilayritykselle Honey Cafelle. Dataohjautuvan markkinointiviestintäsuunnitelman tavoitteena on ...
Klaus Haapaniemi & Co:n sosiaalisen median strategia
(2020)
Tämä toiminnallinen opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona Klaus Haapaniemi & Co:lle. Työssä oli tarkoituksena suunnitella yritykselle sosiaalisen median strategia vuodelle 2021. Toimeksiantaja oli pieni suomalainen tekstiili- ...
Inbound-markkinoinnin kehittämissuunnitelma
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on luoda inbound-markkinoinnin kehityssuunnitelma, jolla saadaan parempilaatuisia liidejä. Opinnäytetyön toimeksiantajana toimii Certego Oy. Käsittelen työssä, mitä inbound-markkinointi ...
Digitaalisen markkinointiviestinnän suunnitelma : Yritys X
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tuottaa Yritys X:lle selkeä ja yrityksen markkinointiresurssit huomioiva digitaalisen markkinointiviestinnän suunnitelma. Toimeksiantajalla ei ollut aiemmin dokumentoitua markkinoinnin ...
Digimarkkinointisuunnitelma yritykselle X
(2019)
Tässä toiminnallisessa opinnäytetyössä laadittiin digitaalisen markkinoinnin suunnitelma teknologia-alan b2b-yritykselle. Toimeksiantaja on startup-yritys, jonka myynti ja markkinointi ovat alkutekijöissään.
Opinnäytetyössä ...
Opas toimivan vaikuttajamarkkinointijulkaisun luomiseen Instagramissa
(2019)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli laatia toimeksiantajayritykselle opas, jota se voi käyttää apunaan asiakastyöskentelyssä ja yhteistyökumppaniensa ohjeistamisessa. Tarkoituksena oli luoda ...
How to improve online customer acquisition by using key performance indicator (KPI) analysis? : Case AJ-Johansson Photography
(2017)
The purpose of this study is to determine the relevant key performance indicators in customer acquisition for AJ Photography Tmi. AJ Photography Tmi is an entrepreneur which sells photography related services to events, ...