Haku
Viitteet 1-10 / 65
Total Portfolio for Public Services : How to Prepare Existing Public Services for a Turnaround to a Life-events Triggered Proactive Ecosystem
(2020)
Public services have primarily been managed with the same principles as first described in the 18th century by a French economist, Jacques de Gournay, the inventor of bureaucracy. These principles originally introduced ...
”Kiinnostava kohde, jossa ”omaa jujua”. Yritysasiakkaiden ostoprosessin tehostaminen asiakaslähtöisesti Helsingin Musiikkitalossa
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoitus oli selvittää Helsingin Musiikkitalon osto- ja myyntiprosessien nykytila. Työssä tutkitaan Musiikkitalossa jo asioivien Business-to-Business -asiakkaiden ostokokemusta prosessin eri vaiheissa. ...
Medianhallintajärjestelmän jatkuvan kehittämisen malli: Käyttäjälähtöinen kehittäminen osaksi Ylen Mediateknologia-osaston järjestelmäkehitysprosessia
(2019)
Asiakaslähtöisyys ja kokeilukulttuuri ovat suhteellisen uusia Ylen strategian mukaisia työskentelymenetelmiä. Opinnäytetyössä tutkin työkulttuurin kehittämistä toimintatutkimuksen keinoin ja laadin ehdotuksen seuraavasta ...
Asiakaslähtöinen hankintaprosessi : Case Tammer-Tukku
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää tehokas ja toimiva prosessikaaviomuotoinen hankintaprosessikuvaus Tammer-Tukulle. Prosessin tuli olla asiakaslähtöinen ja parantaa asiakastuntemusta osto-organisaatiossa.
Teoreettinen ...
Näytä mitä sä osaat: osaamisen näytön ja arvioinnin kehittäminen toisen asteen erityisoppilaitoksessa
(2019)
Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi Ammattiopisto Luovin helsingin mediakoulutusta tarjoava yksikkö, joka antaa ammatillista koulutusta erityisopiskelijoille. Työn tavoitteena oli kehittää arviointi- ja ammattiosaamisen ...
“Ei me käydä nettisivuilla”: Nuorten näkemyksiä verkkoviestinnän kehittämiseen
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena on selvittää miten espoo.fi/nuoret-kohderyhmäsivua tulisi kehittää, jotta nuoret löytäisivät sieltä tarpeisiinsa vastaavaa sisältöä ja kokisivat sivuston palvelevan juuri heitä.
Espoo.fi/nuor ...
Palvelumuotoilun hyödyntäminen palvelujen kehittämisessä : Asiakaslähtöisen palvelutuotannon kehittäminen kuvantamisessa
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kuvata systemoidun kirjallisuuskatsauksen avulla, miten palvelumuotoilua hyödynnetään terveydenhuollon palvelujen kehittämisessä. Tavoite oli saada kokonaiskäsitys olemassa olevasta tiedosta ...
Miksi huutaa, jos kuiskaus riittää? – Analyysikehikko asiakaslähtöiseen sisältömarkkinointiin
(2020)
Digitalisaatio, eli teknologian yleistyminen arkielämän kaikissa toiminnoissa, vaikuttaa jokaisen elämään. Isossa murroksessa ovat olleet etenkin tapamme kuluttaa mediaa ja tehdä ostoksia molempien siirtyessä pääosin ...
Museo oppimisympäristönä : A&DO Labra -oppimiseen innostava konttinäyttely
(2021)
Tämä opinnäytetyö on tutkimuksellinen kehittämistyö. Opinnäytetyö on toteutettu osana Designmuseon ja Arkkitehtuurimuseon A&DO – Arkkitehtuurin ja muotoilun oppimisen keskus -hanketta (2020–2023), joka toteutetaan Suomen ...
Asiakaslähtöisyyden vahvistuminen paljon palveluita käyttävän asiakkaan kuntoutuspalveluprosessissa: Tampereen kaupungin lääkinnällinen kuntoutus
(2020)
Tämän tutkimuksellisen kehittämistyön tarkoituksena oli kehittää lääkinnällisen kuntoutuksen paljon palveluita käytävän asiakkaan kuntoutuspalveluprosessia. Tavoitteena oli asiakaslähtöisyyden vahvistuminen prosessissa. ...