Haku
Viitteet 1-4 / 4
Medianhallintajärjestelmän jatkuvan kehittämisen malli: Käyttäjälähtöinen kehittäminen osaksi Ylen Mediateknologia-osaston järjestelmäkehitysprosessia
(2019)
Asiakaslähtöisyys ja kokeilukulttuuri ovat suhteellisen uusia Ylen strategian mukaisia työskentelymenetelmiä. Opinnäytetyössä tutkin työkulttuurin kehittämistä toimintatutkimuksen keinoin ja laadin ehdotuksen seuraavasta ...
Maailman havainnoinnista yhteiseen ymmärrykseen ja toimintaan : Ylen uuden strategiaprosessin muotoilu
(2021)
Nopeasti muuttuva maailma on haastanut organisaatioiden tavan tehdä strategiaa. Viime vuosina muotoilu ja lean ovat nousseet merkittäviksi näkökulmiksi strategiatyöskentelyn kehittämisessä. Tässä muotoilun alan opinnäytetyössä ...
TV-kanavabrändin hyödyntäminen suoratoistopalvelussa: Case: Yle Teema ja kulttuurisisällöt Areenassa
(2020)
Mediankäyttö siirtyy digitaalisille alustoille ja television katselu laskee tasaisesti. Perinteisessä mediayhtiössä, jossa on totuttu tekemään ohjelmia joko televisioon tai radioon, sisältöjen tarjoilu voi olla verkossa ...
Mediapalvelun kehityksen polku : Ylen medialogistiikkapalvelun palvelumuotoilu
(2020)
Tässä opinnäytetyössä arvioidaan Ylen medialogistiikkapalvelun kehitystä palvelumuotoilun menetelmien kautta. Ylen uuden medialogistiikkapalvelun tehtävänä on vastaanottaa ja kuljettaa prosessoinnin kautta mediaa sekä ...