Haku
Viitteet 1-10 / 13
Brändäys yhdistyksen jäsenhankinnan tukena : Case Nicehearts ry
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää yhdistyksen jäsenhankintaa markkinoinnin ja brändäyksen kautta sekä kartoittaa yhdistyksen tunnettuutta. Päätutkimuskysymys oli: ”Miten Nicehearts ry:n jäsenhankintaa voi kehittää ...
TikTok osana levy-yhtiön markkinointia : Case: Sony Music Finland
(2021)
Sosiaalinen media on muuttunut yhä tärkeämmäksi nyky-yhteiskunnassa ja uusin sovellusjätti TikTok on nousemassa perinteisten sosiaalisen median alustojen, kuten Facebookin, Instagramin ja Snapchatin rinnalle. Erityisen ...
Aikakauslehden menestystekijät : Case: Pelaaja-lehden kuluttajamyynnin kasvattaminen
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, miten Pelaaja-lehden myyntiä kuluttajille voi lisätä uusien kustannustehokkaiden ja kilpailukykyisten keinojen avulla. Työ on toteutettu tapaustutkimuksena ja tilaajana toimi ...
Sainauksesta singleen – äänitteen julkaisuprosessi itsenäisen levy-yhtiön näkökulmasta. Case: Polarvox
(2020)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin tapahtumien kulun ja toimenpiteiden prosessia itsenäisessä levy-yhtiössä, alkaen levytyssopimuksen teosta eli ”sainauksesta” aina siihen hetkeen saakka, kun ensimmäinen single julkaistaan ...
Draamaa Instagramissa – Yle @areena.stories : Instagram digitaalisen tarinankerronnan välineenä nuorille aikuisille suunnatussa sisällössä
(2021)
Tämä opinnäytetyö on tapaustutkimus, jossa selvitetään, miten Instagram toimii digitaalisen tarinankerronnan välineenä nuorille aikuisille kohdennetuissa sisällöissä. Työssä selvitetään myös, mitä mahdollisuuksia Instagram ...
Sosiaalisen median viestintäkokonaisuuden luominen uudelle tapahtumakonseptille : kohteena podcast-alan tapahtuma Audioland
(2022)
Tässä toiminnallisessa opinnäytetyössä luotiin sosiaalinen media viestintäkokonaisuus uudelle tapahtumakonseptille Audiolandille. Opinnäytetyöraportti käsittelee sosiaalisen median suunnittelua, toteutusta ja kokonaisuuden ...
Vuorovaikutuksellista sosiaalisen median viestintää kehittämässä : case Annantalo
(2021)
Tämä opinnäytetyö on tapaustutkimus, jonka tavoite on selvittää, miten vuorovaikutusta tulisi kehittää Annantalon sosiaalisen median kanavissa. Annantalo toimii työn tilaajana. Tilaajan sosiaalisen median kanavat ovat ...
Opas sosiaalisen median vaikuttajille vastuullisempaan vaikuttajamarkkinointiin : case: Sugar Helsinki
(2021)
Opinnäytetyö on tapaustutkimus, jonka tutkimuskohteena ovat Sugar Helsinki ja sosiaalisen median vaikuttajien vastuullisempi käyttäytyminen. Työn tavoitteena on selvittää, miten vaikuttajamarkkinointia voi tehdä vastuullisesti. ...
Sosiaalinen media osana muotialan yrityksen asiakasuskollisuuden kehittämistä : case Almada Label
(2023)
Tämä opinnäytetyö on tapaustutkimus, jonka avulla selvitetään, kuinka kehittää muotialan yrityksen asiakasuskollisuutta sosiaalisen median avulla. Tarkoituksena on löytää toimeksiantajan asiakkaita miellyttäviä toimivia ...
Piristystä someen sosiaalisen median kehittämissuunnitelman avulla: case Dark River Festival
(2023)
Tässä opinnäytetyössä selvitetään tapaustutkimuksena, kuinka Dark River Festivalin sosiaalisen median käyttöä voi kehittää. Työn tilaajana on kotkalainen tapahtumatuotantoyritys East Coast Events oy, joka järjestää Dark ...