Haku
Viitteet 1-4 / 4
Vastuullisuus ständillä : Messukeskuksen vastuullisuusohjeistus ständipaikan ostaneille yrityksille
(2020)
Tämä opinnäytetyö on konstruktiivinen kehittämistyö, jossa tutkittiin vastuullisuutta messutuotannossa ympäristönäkökulmasta. Työn tavoitteena oli tuottaa messupaikan ostaneille yrityksille vastuullisuusohjeistus, ...
Sponsoroinnin hyödyntäminen tapahtumamarkkinoinnissa : Case Elisa Oyj
(2021)
Tässä opinnäytetyössä selvitettiin, millä tavoin Elisa Oyj:n tapahtumamarkkinoinnissa voidaan tulevaisuudessa kehittää ja hyödyntää sponsorointia paremmin. Työn tilaaja, Elisa Oyj (jäljempänä Elisa) on suomalainen pörssiyhtiö ...
Tapahtuman brändin kehittäminen : Case Food & Talk Seminar
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia ja kehittää Food & Talk Seminar -ruokailuseminaarin brändiä. Työ on tapaustutkimus ja sen tilaajana oli ruoka-alan yritys Food Camp Finland, joka järjestää ja tuottaa Food & Talk ...
Virtuaalitapahtumien opas osaksi tapahtumatoimiston markkinointiviestintää
(2020)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli tuottaa työn tilaajalle, tilaisuuksien ideointi- ja toteuttamistoimisto Tapaus Oy:lle, virtuaalitapahtumien opas. Oppaan tarkoituksena oli vastata keväällä 2020 puhjenneen ...