Haku
Viitteet 1-10 / 10
Brändäys yhdistyksen jäsenhankinnan tukena : Case Nicehearts ry
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää yhdistyksen jäsenhankintaa markkinoinnin ja brändäyksen kautta sekä kartoittaa yhdistyksen tunnettuutta. Päätutkimuskysymys oli: ”Miten Nicehearts ry:n jäsenhankintaa voi kehittää ...
Eettisen koruyrityksen brändin kirkastaminen : Tapaus Kätkökoru
(2020)
Tämä opinnäytetyö on tapaustutkimus, jossa tutkitaan yrityksen brändäämistä, viestintää ja markkinointia eettisten toimintatapojen näkökulmasta. Työn tavoitteena oli luoda konkreettisia, pääosin viestintään liittyviä ...
Reaaliaikaisen 3D:n käyttö markkinoinnin ja viestinnän lähtökohtana
(2019)
Tämän opinnäytetyön aiheena on mallinnetun ja reaaliaikaisesti renderöidyn, ensisijaisesti virtuaalitodellisuutena (VR) käytettäväksi tarkoitetun, 3D-ympäristön hyödyntäminen mahdollisimman tehokkaasti sekä markkinoinnissa ...
Kuinka kävijä löytää perille? : Kulunohjaus yleisötapahtumassa
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoite on selvittää, miten tuottaa tehokasta kulunohjausta yleisötapahtumassa. Kulunohjaus on yleiskielinen termi, jonka katsotaan tarkoittavan tapahtumassa toteutuvaa kävijöiden liikkumisen ohjaamista. ...
Ulkoisen viestinnän suunnitelma: Case Suomen draama- ja teatteriopetuksen liitto – FIDEA ry
(2020)
Tämä opinnäytetyö on konstruktiivinen tutkimus, jonka tavoitteena on kehittää Suomen draama- ja teatteriopetuksen liitto – FIDEA ry:n ulkoista viestintää viestintäsuunnitelman avulla. FIDEA on vuodesta 1972 asti toiminut ...
Sosiaalisen median viestintäkokonaisuuden luominen uudelle tapahtumakonseptille : kohteena podcast-alan tapahtuma Audioland
(2022)
Tässä toiminnallisessa opinnäytetyössä luotiin sosiaalinen media viestintäkokonaisuus uudelle tapahtumakonseptille Audiolandille. Opinnäytetyöraportti käsittelee sosiaalisen median suunnittelua, toteutusta ja kokonaisuuden ...
Vuorovaikutuksellista sosiaalisen median viestintää kehittämässä : case Annantalo
(2021)
Tämä opinnäytetyö on tapaustutkimus, jonka tavoite on selvittää, miten vuorovaikutusta tulisi kehittää Annantalon sosiaalisen median kanavissa. Annantalo toimii työn tilaajana. Tilaajan sosiaalisen median kanavat ovat ...
Visuaalinen viestintä ja representaatio : millaista suomalaisuuden representaatiota tuotamme yritysten visuaalisella viestinnällä? - tuottajan näkökulma
(2022)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, millaista suomalaisuuden representaatiota tuotamme yritysten visuaalisella viestinnällä 2020-luvun Suomessa sekä millaisten prosessien kautta tätä representaatiota luodaan. ...
Piristystä someen sosiaalisen median kehittämissuunnitelman avulla: case Dark River Festival
(2023)
Tässä opinnäytetyössä selvitetään tapaustutkimuksena, kuinka Dark River Festivalin sosiaalisen median käyttöä voi kehittää. Työn tilaajana on kotkalainen tapahtumatuotantoyritys East Coast Events oy, joka järjestää Dark ...
Markkinointiviestintä Instagramissa kohdennettuna kulttuurialan asiakkaille: Tapaus UULA Creative
(2023)
Tämän opinnäytetyön päämääränä on luoda yritykselle toimiva markkinointiviestintäsuunnitelma, joka kohdennetaan kulttuurialan toimijoille. Työ on toteutettu UULA Creativelle, joka on vuonna 2022 perustettu tamperelainen ...