Haku
Viitteet 1-10 / 113
Videovierailuja koronan aikaan : Helsingin kotihoidon asiakkaiden omaisten kokemuksia omaisliittymästä
(2020)
Opinnäytetyössä tutkittiin Palvelukeskus Helsingin ja Arcturia Oy:n kehittämän omaisliittymän toimivuutta kotihoidon asiakkaiden omaisten näkökulmasta. Videopuheluna toimiva omaisliittymä kehitettiin Helsingin kotihoidon ...
On vaikea kertoa mitä kaikkea osaa: Suomalaisten työnhaun haasteita
(2020)
Työnhaku koostuu monesta eri osa-alueesta. Se vaatii työnhakijalta selvittämistä, määrittämistä ja itsetuntemusta. Pitää miettiä, millaista työtä on hakemassa, mistä kanavista sen löytää, on osattava kuvata omat parhaat ...
Käytännön saavutettavuusoppaan luominen Säteilyturvakeskukselle
(2020)
Laki digitaalisten palvelujen tarjoamisesta velvoittaa julkisen sektorin toimijoita huomioimaan saavutettavuuden toiminnassaan. Opinnäytetyön tavoitteena on luoda mahdollisimman hyvin käyttäjiä palveleva saavutettavuusopas ...
Medianhallintajärjestelmän jatkuvan kehittämisen malli: Käyttäjälähtöinen kehittäminen osaksi Ylen Mediateknologia-osaston järjestelmäkehitysprosessia
(2019)
Asiakaslähtöisyys ja kokeilukulttuuri ovat suhteellisen uusia Ylen strategian mukaisia työskentelymenetelmiä. Opinnäytetyössä tutkin työkulttuurin kehittämistä toimintatutkimuksen keinoin ja laadin ehdotuksen seuraavasta ...
Ethics in AR-based B2C Marketing Communications : The urgent need for additional ethical rules in the field
(2019)
This thesis is about the ethics in Augmented Reality (AR) based B2C Marketing Communications, exploring the urgent need for additional ethical rules in the field. The aim is to justify the need for additional ethical code ...
“Ei me käydä nettisivuilla”: Nuorten näkemyksiä verkkoviestinnän kehittämiseen
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena on selvittää miten espoo.fi/nuoret-kohderyhmäsivua tulisi kehittää, jotta nuoret löytäisivät sieltä tarpeisiinsa vastaavaa sisältöä ja kokisivat sivuston palvelevan juuri heitä.
Espoo.fi/nuor ...
Onko mobiilidokumenttia olemassa?
(2019)
Mobiilidokumenteiksi kutsutaan dokumenttielokuvia, jotka on kuvattu älypuhelimella tai muulla mobiililaitteella. Tässä opinnäytteessä etsin vastausta kysymykseen, millä ehdoilla mobiilidokumenttia voidaan pitää itsenäisenä ...
Miksi huutaa, jos kuiskaus riittää? – Analyysikehikko asiakaslähtöiseen sisältömarkkinointiin
(2020)
Digitalisaatio, eli teknologian yleistyminen arkielämän kaikissa toiminnoissa, vaikuttaa jokaisen elämään. Isossa murroksessa ovat olleet etenkin tapamme kuluttaa mediaa ja tehdä ostoksia molempien siirtyessä pääosin ...
Digitaalisen markkinoinnin läpäisevyys kansainvälisellä korkeakoulukentällä – Case: Tampereen ammattikorkeakoulu
(2020)
Opinnäytetyössä tarkastellaan digitaalista markkinointia kansainvälisellä korkeakoulukentällä. Työn ensisijaisena tavoitteena on avata digitaalisen markkinoinnin yleistä anatomiaa sekä tutkia eri sosiaalisen median kanavien ...
Markkinointiratkaisut arkkitehdin palvelupolulla – Case Helaform Oy
(2019)
Tässä opinnäytetyössä tutkitaan arkkitehdin työprosessia. Työelämälähtöisessä tapaustutkimuksessa selvitetään, minkälaisia vaiheita ja välineitä työ pitää sisällään toimeksiannosta valmiiseen työhön asti. Työprosessia ...