Haku
Viitteet 1-4 / 4
Immersion ja käyttöliittymän suhde videopeleissä
(2020)
Tutkin opinnäytetyössäni videopelien virtuaalisten käyttöliittymien, pelattavuuden ja immersion välisiä suhteita. Immersion tavoite on saada pelaaja kokemaan pelin hahmot, ympäristö ja maailma mahdollisimman todeksi ja ...
Korkeaenerginen vamma ensihoidossa: ampuma-asevamma : Kuvaileva kirjallisuuskatsaus
(2021)
Ampumavamman vammamekanismiin vaikuttavat monet tekijät. Kuten käytetty ase ja ampumatarvike, sekä ballistiikka. Läpäisevä tai lävistävä vamma ampuma-aseen luodista voi johtaa useamman elimen vammautumiseen, sokkiin ja ...
Yleisanestesialääkkeet – Opiskelu- ja kertausmateriaalia sairaanhoitajaopiskelijoille
(2022)
COVID-19 pandemia aloitti digitaalisen kehitystyön liittyen verkkopetukseen korkeammilla koulutusasteilla. Pitkään jatkunut pandemiatilanne nosti tarvetta verkko-opetukselle. Useiden opettajien piti tehdä nopeita ...
Development of Internet of Things Course for Master’s Students
(2023)
Tämän YAMK-opinnäytetyön tavoitteena oli rakentaa Esineiden Internetiä käsittelevä kurssi Metropolia Ammattikorkeakoulun opiskelijoille, jotka opiskelevat YAMK-tutkintoa Informaatioteknologia-pääaineessa. Kehitysprojekti ...