Theseus käyttökatko ma 22.4. klo 12 alkaen. Katko jatkuu 22.4. klo 15 asti ja on koko Theseuksen laajuinen. Lisäksi töiden käsittely ja syöttö on estetty ti 23.4. ainakin klo 12 asti. Theseus service break from Mon 22.4. at 12:00. The break will last until 15:00 on Mon 22.4. and is Theseus-wide. In addition, processing and uploading of work will be blocked until at least 12:00 on Tue 23.4.
Haku
Viitteet 1-10 / 63
Vaikuttajamarkkinointi osana sosiaalisen median markkinointisuunnitelmaa
(2021)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena on luoda vaikuttajamarkkinointisuunnitelma kahvila-viinibaarin toimeksiantajalle. Vaikuttajamarkkinointisuunnitelman on tarkoitus auttaa toimeksiantajaa ymmärtämään ...
Digitaalisen markkinoinnin kehittäminen tanssikoululle
(2019)
Opinnäytetyön aiheena oli tarkastella digitaalisen markkinoinnin keinoja tanssikoululle. Opinnäytetyö laadittiin kehittämistyönä ja se koostui teoreettisesta viitekehyksestä. Teoreettinen viitekehys perustui toimeksiantajan ...
Digimarkkinointisuunnitelma : Case: Yritys X
(2020)
Opinnäytetyön aiheena oli luoda digimarkkinointiviestintäsuunnitelma turvallisuusalalla toimivan kohdeyrityksen toimeksiannosta. Toimeksiantajan tarjoamiin palveluihin kuuluvat järjestyksenvalvonta, eteispalvelu sekä ...
Dataohjautuva markkinointiviestintäsuunnitelma Honey Cafelle
(2020)
Opinnäytetyö on toiminnallinen opinnäytetyö, jonka tavoitteena oli laatia markkinointiviestintäsuunnitelma kuvitteelliselle kahvilayritykselle Honey Cafelle. Dataohjautuvan markkinointiviestintäsuunnitelman tavoitteena on ...
Klaus Haapaniemi & Co:n sosiaalisen median strategia
(2020)
Tämä toiminnallinen opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona Klaus Haapaniemi & Co:lle. Työssä oli tarkoituksena suunnitella yritykselle sosiaalisen median strategia vuodelle 2021. Toimeksiantaja oli pieni suomalainen tekstiili- ...
Inbound-markkinoinnin kehittämissuunnitelma
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on luoda inbound-markkinoinnin kehityssuunnitelma, jolla saadaan parempilaatuisia liidejä. Opinnäytetyön toimeksiantajana toimii Certego Oy. Käsittelen työssä, mitä inbound-markkinointi ...
Digimarkkinointisuunnitelma yritykselle X
(2019)
Tässä toiminnallisessa opinnäytetyössä laadittiin digitaalisen markkinoinnin suunnitelma teknologia-alan b2b-yritykselle. Toimeksiantaja on startup-yritys, jonka myynti ja markkinointi ovat alkutekijöissään.
Opinnäytetyössä ...
Vaikuttajamarkkinoinnin tehokkuuden mittaaminen: Case Keyword: Love
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli perehtyä digitaalisen vaikuttajamarkkinoinnin mitattavuuteen. Vaikuttajamarkkinointi on eräs 2010-luvun suurimmista markkinointitrendeistä. Se koetaan kustannustehokkaaksi ja kohteensa ...
Internetsivujen uudistus - Miten sivujen liikenne muuttuu?
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, miten internetsivujen liikenne muuttuu, kun sivusto uudistetaan. Työssä on käyty läpi yleisimmät sivustoon vaikuttavat asiat ja trendit internet-sivujen rakentamisessa. ...
Työnhakijamarkkinointi Facebookissa : Kilpailijat vs UKKO Work
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää Ukko Workin sosiaalisen median työnhakijamarkkinoinnin mainonnan taso alan kilpailijoihin verrattuna Facebookissa. Tavoitteena oli löytää mahdollisia kehityskohteita ja kilpailuetuja, ...