Haku
Viitteet 1-10 / 16
Selvitys arvojen vaikutuksesta kotimaisen muodin kulutukseen
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää erityisesti suomalaisten muotibrändien edustamien arvojen vaikutusta kuluttajakäyttäytymiseen muodin kulutuksessa. Opinnäytetyössä selvitettiin suomalaisten kuluttajien arvoja, ...
B2C-sähköpostimarkkinointi ja sen tulevaisuus
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää kuluttajien mielipide sähköpostimarkkinoinnista ja sen tulevaisuudesta. Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää kuluttajien sähköpostikäyttäytymistä, suhtautumista ...
Vaikuttajamarkkinoinnin tehokkuuden mittaaminen: Case Keyword: Love
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli perehtyä digitaalisen vaikuttajamarkkinoinnin mitattavuuteen. Vaikuttajamarkkinointi on eräs 2010-luvun suurimmista markkinointitrendeistä. Se koetaan kustannustehokkaaksi ja kohteensa ...
Vastuulliset elintarvikepakkaukset ja niiden kuluttajamarkkinointi
(2020)
Tämä opinnäytetyö on laadullinen tutkimus, jonka tavoitteena oli selvittää, minkälainen on vastuullinen elintarvikepakkaus ja mitä eri osa-alueita sen vastuullisuuden toteutumiseen sisältyy. Lisäksi tarkoitus oli löytää ...
Sosiaalisen median vaikuttajamarkkinoinnin uskottavuus ja sen vaikutus kuluttajakäyttäytymiseen
(2020)
Tämän opinnäytetyön päätavoitteena oli selvittää, kuinka uskottavana sosiaalisen median vaikuttajamarkkinointi nähdään ja kuinka paljon painoarvoa kuluttajat laittavat vaikuttajien mielipiteille ennen ostopäätöstä. Työn ...
Korkeakouluopiskelijan älypuhelimen valintaan vaikuttavat tekijät
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, mitkä tekijät vaikuttavat suomalaisten korkeakouluopiskelijoiden älypuhelimen valintaan ja miten ja millä perustein he ostavat ja valitsevat älypuhelimensa. Työ ei ollut toimeksianto, ...
Vaatteiden antikuluttamisen motivaatiotekijät
(2022)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on selvittää, mitkä erilaiset tekijät motivoivat kuluttajia antikuluttamaan vaatteita. Työssä selvitettiin nuorien 23–32-vuotiaiden vastuullisesti kuluttavien naisten suhdetta vaatteiden ...
Harhaanjohtavan markkinoinnin vaikutukset nuorten aikuisten kuluttajakäyttäytymiseen
(2022)
Tämän tutkimustyyppisen opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, minkälaisia vaikutuksia harhaanjohtavalla markkinoinnilla on nuorten aikuisten kuluttajakäyttäytymiseen. Tarkoituksena oli myös tarkastella, minkälaisen ...
Parasosiaalinen suhde vaikuttajamarkkinoinnissa : vaikuttajan merkitys seuraajan ostopäätökseen
(2022)
Kuluttajat käyttävät yhä enemmän aikaa sosiaalisessa mediassa ja koronapandemia on kiihdyttänyt tätä trendiä. Tämä on vaikuttanut siihen, että myös markkinoijat ovat reagoineet ilmiöön laajentamalla markkinointikanaviaan ...
Vapaaehtoiset hiilikompensaatiot kuluttajan näkökulmasta
(2022)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli kartoittaa kuluttajien näkemyksiä vapaaehtoisista hiilikompensaatioista. Erityisesti haluttiin selvittää, kuinka paljon kuluttajat luottavat hiilikompensaatioihin ja kuinka paljon he ...