Haku
Viitteet 1-9 / 9
Building customer loyalty in the Nordic dog food industry: A future loyalty program for Purina Pro Plan
(2019)
This thesis focuses on designing a future loyalty scheme for Purina Pro Plan – a premium pet food brand that operates under Nestlé Purina PetCare. The aim of this project was to create a competitive strategic proposal and ...
Museo oppimisympäristönä : A&DO Labra -oppimiseen innostava konttinäyttely
(2021)
Tämä opinnäytetyö on tutkimuksellinen kehittämistyö. Opinnäytetyö on toteutettu osana Designmuseon ja Arkkitehtuurimuseon A&DO – Arkkitehtuurin ja muotoilun oppimisen keskus -hanketta (2020–2023), joka toteutetaan Suomen ...
Fyysisen tilan huomioiminen suunniteltaessa VR-elämyksiä tapahtumiin
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoite oli selvittää kuinka, fyysinen tila ja sen elementit vaikuttavat kokonaisvaltaiseen asiakaskokemukseen toteutettaessa VR-elämyksiä. Fyysisen tilan tuomiin rajoitteisiin ja kokonaisvaltaiseen ...
Ensihuumasta pitkään suhteeseen: Onboarding verkkoliiketoiminnassa
(2019)
Opinnäytetyön toimeksiantaja oli Rockway-verkkopalvelu. Yritys tarjoaa videomuotoista musiikkiopetusta eri soittimille ja eri tasoisille harrastajille.
Työn tarkoituksena oli selvittää, kuinka voitaisiin parantaa uusien ...
JAMKin palvelut kansainvälistyville yrityksille
(2021)
Opinnäyte työ käsitteli Jyväskylän ammattikorkeakoulun liiketalouden yksikön palveluiden kehittämistä kansainvälistyville yrityksille. Opinnäytetyön tavoitteena oli asiakaslähtöisten palveluiden kehittäminen kansainvälistyville ...
Myymälöiden kehittäminen palvelumuotoillen : case Iittala
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää Iittala-myymälöiden myyntiä palvelumuotoillen. Tavoitteena oli samalla osoittaa toimeksiantajayritykselle palvelumuotoilun hyödyllisyys kehittämistehtävissä.
Opinnäytetyön ...
Kaikkea, mitä en osannut edes kuvitella! : työntekijäkokemuksen kehittäminen perehdytyksessä palvelumuotoilun keinoin
(2022)
Opinnäytetyö koostuu sekä teoreettisesta, että toiminnallisesta osuudesta. Teoreettisen osuuden tarkoitus on selvittää, miten kokemuksia voidaan muotoilla, sekä mistä asiakas- ja työntekijäkokemus muodostuvat. Työssä ...
Arkkitehtien ja suunnittelijoiden asiakaskokemuksen kehittäminen palvelumuotoilulla : Iconic Nordic Rooms INR
(2021)
Menestyäkseen asiakkaan aikakaudella, jota elämme, yritysten on panostettava entistä enemmän asiakkaisiinsa. Ne yritykset, jotka pystyvät syvällisesti ymmärtämään asiakkaiden tarpeita ja tuottamaan positiivisella tavalla ...
Filmbutikin mediapalveluiden tuotteistaminen palvelumuotoilun keinoin
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia ja kehittää liikkuvan kuvan palveluita suunnittelevan ja tuottavan tuotantoyhtiö Filmbutikin mediapaketteja ja löytää ratkaisuja niiden markkinoimiseen ja myyntiin palvelumuotoilun ...