Haku
Viitteet 1-10 / 12
Lisätty todellisuus apuna markkinatutkimuksen toteutuksessa
(2019)
Insinöörityön tarkoituksena oli kehittää rahoittajille ja mahdollisille asiakkaille suunnattu esittelyversio lisättyä todellisuutta hyödyntävästä Discovery-markkinatutkimussovelluksesta. Sovellusta kehitettiin pelimoottorin ...
Laajan verkkoyhteistyömoninpelin prototyyppi
(2019)
Insinöörityössä kehitettiin prototyyppi pelialan yritykselle ja aiheena oli laaja verkkoyhteistyömoninpeli. Tavoitteena oli luoda pelikonsepti, pelinkehityssuunnitelma ja pelin toiminnoista koostuva prototyyppi. Työn ...
Kaupunkisuunnittelu peliympäristössä
(2019)
Insinöörityön tavoitteena oli selvittää, voisiko virtuaalitodellisuutta ja siihen liittyvää teknologiaa hyödyntää kaupunkien suunnittelussa ja ihmisten osallistamisessa kaupunkisuunnittelussa. Projektin toteutti Metropolia ...
Tarinankerronnan työkalut pelimoottoreissa
(2019)
Insinöörityössä perehdyttiin pelinarratiivin historiaan ja sitä tukeviin pelinkehitystyökaluihin. Pelinkehitystyökalun tuotantoprosessia tutkittiin syventymällä pelinkehitystyökalun käyttäjäkokemuksen suunnittelemiseen ja ...
Development of an Application for Surveying Rail Traffic Clearances
(2019)
Tässä opinnäytetyössä kehitettiin lisätyn todellisuuden sovellus älypuhelimille rataliikenteen turvaulottumien tarkasteluun. Työn toimeksiantaja on NRC Group Finland. Sovellus perustuu Metropolian Syksyn 2018 Innovaatioprojektissa ...
Taideteosten kopiointi virtuaalitodellisuusympäristössä
(2019)
Insinöörityön tavoitteena oli luoda prototyyppi järjestelmästä, jossa pelaaja voi virtuaalitodellisuusympäristössä luoda maalauksia ja patsaita sekä verrata niitä mallikappaleeseen.
Projektin tilaajana oli Critical Charm ...
Maksupalvelut Unity-mobiilisovelluksessa
(2019)
Insinöörityön tarkoituksena oli tutkia erilaisia maksujärjestelmiä ja maksunvälityspalveluita ja toteuttaa asiakasyrityksen mobiilisovellukseen vaatimusten mukaisesti sovelluksen sisäinen maksujärjestelmä, josta voidaan ...
Partikkeli- ja elementtitehosteet seikkailupelissä
(2019)
Insinöörityön tarkoituksena oli toteuttaa erilaisia partikkeli- ja elementtitehosteita Frog Shaman -nimiseen 3D-seikkailupeliin. Tavoitteena oli toteuttaa mahdollisimman moni pelissä käytettävästä 20 loitsusta. Tehosteet ...
Tutustumiskorttipeli mobiilimuotoon
(2019)
Insinöörityön tarkoituksena oli muokata ja toteuttaa Associate-tutustumiskorttipeli mobiilimuotoon. Työ tehtiin markkinoinnin ja visuaalisen suunnittelun alan yritykselle. Työssä keskityttiin pääasiassa Associate-pelin ...
Suunnittelumallien käyttö peleissä
(2019)
Insinöörityössä tutkittiin yleensä ohjelmistotuotannossa käytettävien suunnittelumallien käyttömahdollisuuksia peleissä. Tarkoituksena oli tutkia suunnittelumalleja yleisesti, mutta myös erityisesti pelien näkökulmasta.
...